Deilig søndag!

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
Startet dagen med litt kos (yaaay endelig litt i form igjen!)
Så bygge lego technic
Før vi avslutter kvelden med hjemmelaget pizza, julebrus og frustrerte fruer... OG kanelsnurrer i ovenen!

Godt å merke at formen begynner å komme tilbake!

Det er så godt å ha formen litt tilbake kjenner jeg og!
Jeg har forsiktig begynt å spise litt igjen etter ukevis med kvalme og ingen matlyst.
Og DET gir energi, så jeg har ryddet hele helg og endelig flyttet syrommet mitt.
Så hvis energien blir stigende kan jeg endelig begyne med mine sybestillinger, har skikkelig lyst å være kreativ igjen.

Og for å bygge med LEGO er vi aldri for gammel :P
Kos deg med pizza og kanelsnurrer til dessert :P!!!!

Ja, det er sinnsykt godt å endelig orke å gjøre litt igjen... den siste måneden har jeg ikke orket stort annet enn å ligge på sofaen når jeg har kommet hjem fra jobb... Mat har jeg ikke klart å lage pga kvalmen, ikke har jeg hatt lyst på heller...

Og kreativitet ja! Endelig begynner jeg å få litt ork til å sitte ved scrappebordet også! Gleder meg masse til nurket kommer i mai, da blir det masse babyscrapping :P

Jeg begynner også å få litt mer energi og skal på jobb i morgen etter fire uker med sykemelding.Håper det går bra.

Surrehøna skrev:
Jeg begynner også å få litt mer energi og skal på jobb i morgen etter fire uker med sykemelding.Håper det går bra.

Så bra! Lykke til i morgen!!

Back
Topp