Deilig nyhet!

Annishjen

Betatt av forumet
I dag fikk eg og sambo vite at bestemoren min skal flytte til en aldersbolig, og hun lurte på om vi ville ta over huset hennes, inkludert en hel haug med møbler[:D]

Nå slipper vi å bekymre oss for hvor vi skal bo når småen en gang kommer, og vi har et stort deilig hus å bo i en god stund fremover. Må jo selvsagt en del maling til og diverse ny innredning, men blir ikke på langt nær så dyrt som om viss vi skulle finne oss noe en annen plass[:D][:D] Gleder meg til sommeren/høsten, blir så GLAD når alt ordner seg! [:D]

Ah så heldige dere er!! :) Da kan dere heller bruker litt mer penger på innredning/interiør da :)

Gratulerer, jeg får en merkelig bitter trang til å kverke dere av ren misunnelse [:)]

Gratulere!

Har opplevd akkurat det sama sjøl.. hehe
Herlige greier.

Så flott da.

Vi har kjøpt huset til min farmor. Fikk det under takst, og vi er veldig fornøyd. Har pusset litt opp, men er liksom noe å gjøre her og der. Skal faktisk til å begynne å male i gangen straks[:D]
(ikke for å være pessimist eller noe, men sørg for å ha alle papirer i orden om hun sitter i uskiftet bo. Har noe med arv til hennes barn å gjøre. Sånn at ikke noen av de kan komme å si at de ikke går med på at dere overtar huset etc.) Min farmor gikk til advokat som sa hvordan det skulle gjøres når det var vi som skulle kjøpe det. Hadde ikke likt om en i familien skulle komme senere å si noe om prisen på huset f.eks. Farmor samlet pappa og hans søsken, og de ble enig om en pris på huset. (de har noe å si, siden min farfar også eide huset, og det da blir som en del av arven)

Back
Topp