Deilig med smoothie!!

lenemor

Forumet er livet
På rema i går hadde de kiwi til 5 kr kurven, så jeg kjøpte en kurv, og litt appelsiner. I går lagde vi smoothie av banan, kiwi og appelsin, og nå har Johanna og jeg kost oss med kiwi, appelsin og gulrot. Det blir litt surt, så vi søter med honning. Tror jeg skal kjøpe meg litt linfrø i dag, så det kan bli enda litt sunnere

Det hørtes godt ut. Nammmenam.....litt synd at jeg ikke kan lage det. Er allergisk mot sitrusfrukter. Men smoothie med banan og andre frukter og bær er digg da!!

Nå fikk jeg litt vår og sommerfølelse når jeg leste tråden din om smoothie[:D] Det er kjempe godt. Jeg kjøpte meg blender ifjor sommer[;)]

det er fantastisk godt! JEg har så inmari søtsug for tiden - og ender opp med å dytte i meg alt jeg finner av kjeks, småkaker, smågodt og så videre (det ligger nå litt rundt omkring i skuffer og skap og frysere)... nå må jeg finne noe annet som dekker behovet for søtt, og som fyller opp magen litt - da er smoothie genialt!

ORIGINAL: lenemor

det er fantastisk godt! JEg har så inmari søtsug for tiden - og ender opp med å dytte i meg alt jeg finner av kjeks, småkaker, smågodt og så videre (det ligger nå litt rundt omkring i skuffer og skap og frysere)... nå må jeg finne noe annet som dekker behovet for søtt, og som fyller opp magen litt - da er smoothie genialt!

da er faktisk smoothie en kjempefin løsning.. jeg har løst det med ritalin for tida...[8D] sånn for å trekke frem alt det positive med den.. siden jeg er så godt i gang med humøret..[:D][:D]

ORIGINAL: Trillemor82

da er faktisk smoothie en kjempefin løsning.. jeg har løst det med ritalin for tida...[8D] sånn for å trekke frem alt det positive med den.. siden jeg er så godt i gang med humøret..[:D][:D]

Hmmm... kanskje jeg skal ringe til legen min og be om ritalin? Da slipper jeg å vaske opp denne blenderen hele tiden også [8D]

Hmmm... kanskje jeg skal ringe til legen min og be om ritalin? Da slipper jeg å vaske opp denne blenderen hele tiden også [8D]

haha.. ja.. tror det er en løsning på det meste altså...[:D][:D][:D] ritalin er toppen!! kan deale jeg assa..[8D]

haha.. ja.. tror det er en løsning på det meste altså...[:D][:D][:D] ritalin er toppen!! kan deale jeg assa..[8D]

Tar et par pakker jeg og
Kommer sikkert til å bli en fast og god kunde [;)]

Back
Topp