Deilig med ferie..Hvilke planer har dere.

Pjokkenmamsen

Blir kjent med forumet
Nyter ferielivet hjemme nå. Er lærer, så ferien min har akkurat begynt. Pjokken er i barnehagen denne uken før han skal ha ferie og, gir meg hvert år en uke etter skoleslutt til å sløve uten barn før han og skal få ferie. Har et mål denne uken med å bli ferdig med en pallesofa ute på den ene terrassen vår. Vi bygde hus i fjor, så er noe pynteprosjekter på takterrassen og markterrassen som må gjøres. Mannen har ferie i midten av juli, så denne ferien blir det mye avslapping hjemme og besøke familie rundt om i Norge. Hvilke planer har dere for ferien damer??

ikke så veldig store planer, men jeg og mannen reiser på dagstur til danmark på lørdag mens ungene er hos foreldrene mine. Senere i sommer blir det tur til sverige. Blir og overnatte en natt, og få shoppa litt og henta vogna jeg har bestilt. Kan tenkes det blir tid til en liten tysklandtur også.

Jeg har ferie fra fredag av, og det skal bli herlig å slappe av i 4 uker. Vi skal en tur til olso sammen med familien en ukes tid, og der håper jeg på å få shoppa det meste av babyutstyr. Det er dessverre ikke så mye utvalg her oppe i lille ålesund :(

Her blir det tre netter i Gøteborg :)

Jeg er akkurat ferdig med 4 uker ferie. Jeg har vært i Kristiansand og i USA. Drømmeferie! Regner med det blir lenge til neste gang vi får muligheten til en slik opplevelseferie. Nå får jeg bare prøve å holde motivasjonen oppe å holde ut sommeren mens alle andre har ferie! hehe

Vi skal en tur til Sverige en ukes tid, så til Bergen også bærer det en liten tur til hytta:0) Kun Norges ferie her, men det skal bli koselig:)

her blir det ikke noe ferie siden jeg er sykmeldt. men har gutten min hjemme i tre uker fra barnehage men vi blir bare hjemme

Blir en kjærestetur til Stockholm i forbindelse med bursdagen min om en måned =)
Gleder meg masse. Ingen av oss har vært i Stockholm før, så det blir en ny opplevelse.

Blir nok en liten sverigetur på oss en gang i juli. Vet ikke om vi skal kjøpe vogn der siden jeg føler det er litt tidlig med en vogn i hus. Men skal hvertfall se hva de har. Ellers så håper jeg virkelig at været i sommernorge blir bra.

Back
Topp