Deilig lørdag altså..

Sarah

Elsker forumet
Idag har jeg vært effektiv, var oppe tidlig, leste bok, ryddet i huset, støvsugde og vasket klær, har vært å trent, bakt boller, lagd litt mat, skal straks ha noen massasjekunder før jeg skal sette igang med middagen. Egentlig så elsker jeg at det regner i helgene, da har jeg såå god unnskyldning for å være hjemme, med fyr i peisen og godt pakket inn i pledd og bare koooooooose meg.. Det er toppen av latskap det[:D] Venter bare på mensen nå, skulle ikke forundre meg om den ventet en ukes tid nå, siden jeg skal ha tatt blodprøve på dag 3 før neste mandag..

Hvordan går det med foten din da twianne? Og vilsågjerne; har du kommet deg litt gjennom den verste skuffelsen og sorgen? Neste gang sitter den vet du, det er jeg helt sikker på.

ORIGINAL: Sarah

Idag har jeg vært effektiv, var oppe tidlig, leste bok, ryddet i huset, støvsugde og vasket klær, har vært å trent, bakt boller, lagd litt mat, skal straks ha noen massasjekunder før jeg skal sette igang med middagen. Egentlig så elsker jeg at det regner i helgene, da har jeg såå god unnskyldning for å være hjemme, med fyr i peisen og godt pakket inn i pledd og bare koooooooose meg.. Det er toppen av latskap det[:D] Venter bare på mensen nå, skulle ikke forundre meg om den ventet en ukes tid nå, siden jeg skal ha tatt blodprøve på dag 3 før neste mandag..

Hvordan går det med foten din da twianne? Og vilsågjerne; har du kommet deg litt gjennom den verste skuffelsen og sorgen? Neste gang sitter den vet du, det er jeg helt sikker på.

skal si du e flink[:D] eg hade nok aldri gjort så mye på en fri dag,værtfall ikke så tidlig[:)]

eg har vært på jobb i dag,så eg har gjort masse, føler meg trøtt og sliten men har ikke tid til å kvile meg for eg må ha min mann hjem[:D][:D][:D]noooooo[:D][:D][:D]

eg har det egentlig bra,men sliter litt om kveldene,føler meg så kjempe tom,lei meg,skuffa og alt det der som følger med. men eg MÅ jo bare se framover no,har jo liksom ikke noe valg[:)]

tusen takk for at du bryr deg,dt er så godt å ha deg her inne[:D]

stor klem

Sarah så flink du har vært da, jeg har bare vært i dyreforetningen i dag jeg og handlet pressang til min søster, et undulat bur som er lite med diverse tilbehør som hun kan ta med seg kosegutten si ut på verandaen i, og litt leker og stasj til den også og masse god mat til kosegutten hennes også. Ellers så ble det litt mat til mine kamerater også, skillpadden og akvariefiskene.

Ellers så har jeg spist restekake med min mann før han dro på jobb, det var resterf ra bursdagskaken jeg fikk på jobben i går. Nå koper jeg over PCen min som dere har kjønt. Ellers så kan jeg gjøre som jeg vil i dag, late dagen min dette. I morgen er det rengjøring.
Beinet mitt går det beder med, kan gå uten å halte nå, gjør fortsatt litt små vondt så jeg er ikke klar for noen lange raske spaserturer enda, men det regner jo i dag alikevel så da slipper jeg å ta på meg regntøy og gå ut i regnvæet, men det kunne jo vært litt forfriskendes det også. man trenger jo egentlig frisk luft da.

ORIGINAL: VilSåGjerne

Og vilsågjerne; har du kommet deg litt gjennom den verste skuffelsen og sorgen? Neste gang sitter den vet du, det er jeg helt sikker på.

skal si du e flink[:D] eg hade nok aldri gjort så mye på en fri dag,værtfall ikke så tidlig[:)]

eg har vært på jobb i dag,så eg har gjort masse, føler meg trøtt og sliten men har ikke tid til å kvile meg for eg må ha min mann hjem[:D][:D][:D]noooooo[:D][:D][:D]

eg har det egentlig bra,men sliter litt om kveldene,føler meg så kjempe tom,lei meg,skuffa og alt det der som følger med. men eg MÅ jo bare se framover no,har jo liksom ikke noe valg[:)]

tusen takk for at du bryr deg,dt er så godt å ha deg her inne[:D]

stor klem

her ble det noe tull; det over skrev du vilsågjerne og det under har jeg skrevet[:D]

Kjenner meg godt igjen i følelsene dine, hadde det akkuratt på samme måte. Mannen også, vi gråt sammen hele kvelden nesten når det skjedde og vi snakker fortsatt om det. Litt sårt å tenke på nå som "terminen" nærmer seg, men jeg føler meg veldig ferdig med det. Det skjer for såå utrolig mange, men jeg er fast bestemt på at dosen med "ulykke" er brukt opp hos oss så da sitter den spikra fast neste gang. Tenker masse på dere alle, det er så utrolig godt å være her inne og støtte meg til dere, dere er jo de eneste jeg kan diskutere dette med.

Såh.. nå skal du bare sørge for at stearinlysene er tent, sengen varmet opp, romantisk musikk satt på og det mest sexyeste undertøyet er på når mannen kommer hjem[;)]

ORIGINAL: twinanne

Sarah så flink du har vært da, jeg har bare vært i dyreforetningen i dag jeg og handlet pressang til min søster, et undulat bur som er lite med diverse tilbehør som hun kan ta med seg kosegutten si ut på verandaen i, og litt leker og stasj til den også og masse god mat til kosegutten hennes også. Ellers så ble det litt mat til mine kamerater også, skillpadden og akvariefiskene.

Ellers så har jeg spist restekake med min mann før han dro på jobb, det var resterf ra bursdagskaken jeg fikk på jobben i går. Nå koper jeg over PCen min som dere har kjønt. Ellers så kan jeg gjøre som jeg vil i dag, late dagen min dette. I morgen er det rengjøring.
Beinet mitt går det beder med, kan gå uten å halte nå, gjør fortsatt litt små vondt så jeg er ikke klar for noen lange raske spaserturer enda, men det regner jo i dag alikevel så da slipper jeg å ta på meg regntøy og gå ut i regnvæet, men det kunne jo vært litt forfriskendes det også. man trenger jo egentlig frisk luft da.

Ja, det har jeg glemt å spørre om; ble feiringen på jobben hyggelig eller?? Godt å ha noen late dager innimellom, det høres jo ut som om du har få av de[:)] Kjedelig med benet, men godt at det blir bedre for da er det jo ikke noe brudd eller sånt tull. Så får du bare smøre deg med tålmodighet og tenke på så heldig du er som har en grunn til å være inne. Du har så rett så rett også da, man trenger litt frisk luft; så du får åpne verandaøra og henge ut av den litt[:D] 

Feiringen på jobben i lunsjen på fredag var veldig koslig, vi er ca 30 stk som jobber der så det var mange bursdagsklemmer på etterskudd den dagen, ble nesten helt flat jeg. Det var skalldyrbuffet og sjokoladekake. Møtene som skulle begynne etter lunsjen ble forkjøvet utover dagen, for den gjengen her er ikke flink med klokka når det er mer spennendes ting som foregår. Min nærmeste sjef holdt tale for meg og jeg fikk blomst, så jeg fikk vel faktisk 3 klemmer fra han før han ble ferdig for dagen pga feiringen den dagen, ellers så har det vel egentløig blitt en klem i ny og ne hele uken. Kan jo beskrive mine kolleger som en sosial gjeng som elsker å kose seg og klemme litt på hverandre. Men heldigvis der stopper det også, he he.....[8D] Jeg glømte å si at det ble bursdags sang for meg i et par vendinger denne uken, vi har jo noen som elsker å synge også da. Så jeg jobber på et ikke sjedelig kontor med andre ord!

Så flink du har vært. Skulle egentlig ta en dagstur på fjellet vi da, men pga dårlig vær dro vi på eventyrfabrikken sammen m/ søster, svoger og nevøene våre. Så der har vi lekt og koset oss i 3 timer.

Bobbo så koslig dere har hatt det da, neste gang så for du si ifra så blir jeg med å leker, he he.....

ORIGINAL: twinanne

Bobbo så koslig dere har hatt det da, neste gang så for du si ifra så blir jeg med å leker, he he.....

Det skal jeg gjøre. Hehe. Hadde det kjempe morsomt. Morro å leke seg litt innimellom. Blir aldri for gammel til det. [:)]

Eventyrfabrikken Bobbo, hva/hvor er det?

Eventyrfabrikken Bobbo, hva/hvor er det?

Det er i Sarpsborg. Stort lekeland for barn og voksne.
Med masse sklier, klatretårn, o.l
Kjempe morro. [:D]

Hm.. det var en god idè du. Dit må vi også turen engang tror jeg. Er det oppe hver dag?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp