Deilig høstdag

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Idag har det vært et sånt nydelig vær. Fått gjort masse i hagen idag.
Rivd vekk gamle blomster, satt ned løk :)
Barna synes det er kjempe spennende. Egentlig er det blomsterbeddet barna sitt, men den som står og jobber er meg :confused:

Ryddet vekk hagemøblene.
Og fått all veden inn under tak :)

Så nå er hagen klar for vinteren.

Hva har dere gjort i helgen?

Så deilig å få gjort litt rundt dørene! Må innrømme det ikke er mitt største interessefelt, men er jo alltid kjekt når det er gjort :D

Her har det blitt utrettet særdeles lite denne helgen. Jeg begynte nettopp på jobb igjen i barnehage etter permisjon og klarte ganske kjapt å pådra meg skikkelig influensa, fulgt av en intens øregangsbetennelse. Dermed har jeg stort sett ligget og synes synd i meg selv mens ungene har vært sammen med foreldrene mine. Har i det minste fått lest mer enn jeg har gjort det siste året til sammen :)

Her har det hølja ned i hele dag, så vi var vært inne hele dagen.

Her har me sett på "gamle" videoopptak, spist pannekaker og kosa oss inne. Og så kom me oss ut og fekk oss ein kveldstur før leggetid :-) Perfekt søndag :D

Jeg har brukt 2 t på å luke i bedene. Det får bli årets siste:)

Jeg har sovet bort hele denne vakre søndagen. Men de to eldste ungene har vært på fjelltur med mormor.

Så flink og sprek du har vært i dag! Veldig kjekt med slike produktive dager:)

Hørtes herlig ut. Her har jeg lagt rett ut på sofaen med feber :/

Det hørtes deilig ut :)
På fredag var vi i bursdagslag til bestemoren til mannen, i går hadde vi besøk av mine foreldre, og i dag har vi bare tatt det med ro. Mannen har vært flink å vasket begge bilene og ryddet litt her hjemme mens jeg har slappet av i håp om at fødselen vil starte :P haha!

Idag har det vært et sånt nydelig vær. Fått gjort masse i hagen idag.
Rivd vekk gamle blomster, satt ned løk :)
Barna synes det er kjempe spennende. Egentlig er det blomsterbeddet barna sitt, men den som står og jobber er meg :confused:

Ryddet vekk hagemøblene.
Og fått all veden inn under tak :)

Så nå er hagen klar for vinteren.

Hva har dere gjort i helgen?
Så flink du er! Vi har ikke klargjort hagen enda!

Ferie i helga, så vi har reist ;)

Så deilig å få gjort hagen klar til vinteren :) På fredag og søndag hadde vi noen slappe dager, mens lørdagen var fylt opp med skogstur på morraen etterfulgt av to bursdagsselskap :)

Back
Topp