Deilig fredags kveld!!

lenemor

Forumet er livet
Hele dagen i dag har i grunn vært topp! Jeg har vært og ordnet julegave til G, så nå er det ute av verden, jeg har ryddet litt i huset, i går pyntet jeg til jul, så nå gjenstår bare å vaske badene og gulvene så er julevasken tatt, og nå sitter jeg på sofaen med et glass rødvin og nyter livet.

Svigerfar er 70 år i dag, og ungene fikk nissedrakter i julekalenderen, så de pyntet seg, og så reiste vi ut og besøkte og ga gaver. Vi var bare en liten halvtime før vi dro hjem til barne-tv, kveldsmat og legging, mens G reiste tilbake for fest.... tipper han har det gøy, og at han ikke har det like morsomt på familieselskapet i morgen [:D]

Jeg har tatt meg litt pizza og er egentlig mett, men lurer på om jeg skal stappe i meg et stykke osteiskake sammen med en kaffe og en baileys før jeg tar kvelden - livet er deilig!!

Jeg er akkurat hjemme etter seinvakt i dag, og har slukt en liten porsjon med stekt komle.. Mmmmmmmmmm!!! Herlig.. Nå er det beina på bordet og litt sørfing på nett, for jeg har fri i morgen, så slipper å stresse med å stå opp tidlig.. [:D] Kjenner jeg begynner å få SKIKKELIG vondt i halsen, så man får bare håpe det gir seg til i morgen.. Alternativet er jo at det blir verre.. Og det vil man helst slippe.. [8D]
Jeg blei og ferdig med sambo sin gave i dag, så nå er det kun min bror igjen.. Og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe..!
Hva kjøper man til en gutt som blir 24 år gammel på julaften? [:D] (Han har i grunn fått bursdagspresang da, så trenger bare julegave..)

haha, så morsomt - på et annet forum så jeg nettopp ei som spurte: hva gir man til en lillesøster som fyller 24 år på julaften?

Hun fikk selvsagt tips om masse jenteting som sikkert ikke passer han - min lillebror synes sikkert jeg er kjempekjedelig, men han har som regel fått ullundertøy eller boxere av oss... ull fordi han jobber utendørs, så det er praktisk... bodere fordi jeg ikke har peilig på hva man kan kjøpe til han... han er 29 forresten. Jeg kjøpte forresten gavekort på kino en gang, det ble godt mottatt

her  har det ikke vært festlig i kveld. Lukas er så tung i pusten, lurer på om det kan være falsk krupp. har hat to våkennetter nå og i kveld har han ikke villet legge seg, skriker hver gang han legges på rygg. Nå kl 23 sovnet han sittende i armene mine[&o]. Har bygget opp sengen med bøker og en pute, så håper han får sovet litt. Har lest om falsk krupp på nettet nå så jeg er godt forberedt om det skulle komme et skikkelig anfall[X(]...

Uvant med sykt barn Nathalie er jo aldri syk, knapt nok forkjøla[&:], mens Lukas har vært tett siden han ble født, Nå har han nettopp hatt 6 dager omgangsjuke og nå dette. Håper han blir frisk før jul hvertfall[:)]!

Nå skal jeg legge meg for jeg er såååå trøtt...

Ja, jeg har faktisk tenkt på ullundertøy og boxere og sånt.. Han ønska seg lue og, så jeg får se hva jeg finner på! [:)]
Han Lukas den ekle hosten? Krupp-hosten? Sindre hadde det her for ikke lenge siden.. Og da ene natta var han skikkelig tung i pusten.. Det er ekkelt ja.. Har du prøvd med kald luft? Om han blir bedre? God bedring iallefall! [:)]

Har forresten ikke klart å slutte å tenke på den ostekaka du snakka om lenemor, så jeg er helt dååårlig jeg har så lyst på ostekake.. [&o]

Back
Topp