lenemor
Forumet er livet
Så er vi inne igjen etter tre timer ute i snøen. Johanna, August og jeg har gått oss en tur (og Muskat var med hele veien også... hun elsker å gå tur), og så har vi holdt på med snømåking... vi har en meter liggende på plattingen, så vi prøver å rydde oss litt plass. Johanna har aket ned fra brøytehaugen til naboen - jeg klatret opp på toppen der jeg også, og fikk måkt vekk litt sånn at det ikke skygger for sola - når jeg sto der så jeg ned på huset vårt, det er helt rart
Hadde kokt oss kakao og smurt lefser, så vi har virkelig kost oss, men det var kaldt, så det var godt å komme inn igjen også. Nå begynner Pippi Langstrømpe på tv, så det skal vi se på nå. August våkner vel snart igjen også tenker jeg - han ligger ute på trappa og sover (i vogna selvsagt [;)])
Hadde kokt oss kakao og smurt lefser, så vi har virkelig kost oss, men det var kaldt, så det var godt å komme inn igjen også. Nå begynner Pippi Langstrømpe på tv, så det skal vi se på nå. August våkner vel snart igjen også tenker jeg - han ligger ute på trappa og sover (i vogna selvsagt [;)])