Deilig dag!

lykkelita*

Forumet er livet
Den siste tida har vært veldig stressende og jeg har gått litt i spinn med alt jeg har på tapetet og har hatt veldig dårlig samvittighet ovenfor TB! Den mest ekstreme dagen var sist fredag, da sto jeg opp klokka 6 og reiste til byen før han våknet og da jeg var ferdig på skolen måtte jeg bare kjøre rett på jobb, var ferdig klokka halv ti og kom hjem til en sovende gutt og et alt for stille hus[:(] Lørdagen måtte jeg også opp før han våknet og var da på jobb til klokka tre, men når jeg kom hjem hadde svigermor vært å rappet han fra meg og tatt han med til oldemoren hans! -Han hadde kost seg, men jeg ble helt knust da jeg kom hjem til tomt hus altså![8D] Fikk jo da noen timer med han på kvelden heldigvis...

Men i dag har jeg bare vært hjemme, vi har vært ute nesten hele dagen, bakt brød og hatt besøk av onkelen hans. Vi har virkelig kost oss sammen og fått virkelig god kvalitetstid! Vi har pratet masse og den lille gutten min sier så mye morsomt altså!

Vi var i barnehagen og lagde skilpadder i sandkassa, da vi plutselig hører banking fra noen som snekret over fjorden. TB ser opp på meg og sier: "Åj, det er Karius og Baktus som banker på tennene dine, har du ikke pusset dem?"[8D]

Senere på dagen kom svigerfar innom etter rypejakt og da han har tatt sikte på å få en jeger ut av sønnen min, så måtte han jo vise han fangsten! TB var veldig interessert og måtte få se alle seks rypene, han mente at bestefar måtte klippe tåneglene demmes og dessuten hadde nok den ene drukket mye saft for han hadde sølt sånn nedover halsen fra nebbet (den var i virkeligheten full av blod!), og det måtte bestefar altså tørke opp før vi skulle spise den til middag!!

Ellers har vi danset litt og lekt frosker, han er blitt veldig glad i rollespill men han lever seg så inn i leken at han fort kan bli redd!! F.eks var jeg vist alt for skummel da jeg lekte tiger, "Nei, store tiger, jeg blir alt for redd, hent mamman min!"[8D]

Åj, dette ble et langt innlegg! Men herregud for en fin dag det har vært[:)] Nå er jeg klar for ei ny uke...

Så koselig at dere har fått tatt igjen for tiden du var borte. SIkker på at TB satte like mye pris på det som mamman [:D]

Back
Topp