Deilig å kjenne liv!!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Hei! I går kveld kjente pappen at babyen sparket for første gang, han har vært i lykkerus siden dess!! jeg er i uke 18+2, har kjent liv i halvannen uke nå så det var ganske deilig å kjenne sparket med hånden... Og nå blir det bare mer og mer fremover. Terminen min ble flyttet frem en uke på UL, så nå er den satt til den 20 feb. Skal tilbake på UL den 17/10 fordi damen der fikk ikke sett hjertet så grundig som hun ville for babyen ville ikke ligge i ro og når den lå i ro så var det slik at hjertet ble skjult.. Er bare glad for å få komme en gang til jeg så det ser jeg frem til. Bildene ble ikke så bra heller så da får jeg nok noen flere slik at jeg kan få lagt de inn her..
Elisabeth[:D]

heisann..[:)]
ja det er utrolig deilig å kjenne liv...husker jeg lå flere kvelder/netter rett ut i senga,bare for å kjenne etter om det var noe der...og brått en dag så var det der...utrolig deilig følese og vite at det er noe der...
og etter det har det bare blitt mer og mer....[:)]

klem

Det er helt fantastisk å kjenne [:D] Det er din tur neste gang Bast[;)]

JEG FÅR VEL SI GRATULERER, FOR DET ER JO HELT FANTASTISK[:D] HUSKER SELV FØRSTE GANG JEG KJENTE LIV. DET SOM OM JEG HADDE LEMUS I LIVMORA[8|] JEG STRIGRÅT FORDI JEG SYNES DET VAR SÅ FANTASTISK[:)]

Jeg har også en som har favorittstilling med hodet ned, og inn mot ryggen. Da kjenner jeg godt bevegelsene "der nede", og han synes det er sååååå utrolig moro å dytte borti blæra når vi er ute og kjører tur! Spesielt hvis jeg må litt tisse i utgangspuktet.... [8D]
Av og til er det så solide bevegelser at hele magen flytter på seg! Og jeg er LUBBEN! [:)] det tror jeg må være det beste; å kjenne liv, samtidig som å SE bevegelsene! [:D]

Gruer meg bare bittelitt til han blir større og det gjør litt vondt når han langer ut en fot eller arm.... [&:]

Back
Topp