Deilig å få ut julen også =)

~JollyPop~

Elsker forumet
Jeg elsker å pynte til jul og sånn. Men jammen var set godt når det forsvant i går også. Fikk plutselig masse plass i stuen igjen. Og rent på en måte =). Tenk at neste jul har vi tre stk å kose oss sammen med =))

Samme her, liker å pynte med godt når den er ute igjen :-)
Denne jula hadde vi vanlig grantre, og det røy så sinnsykt på slutten!! Så det var utrolig godt å få bort alle de hersens barnålene!! Har sagt at neste jul skal jeg ha edelgran!! ;)

Jepp, vi hadde edelgran..drysset bare litt når vi sku dra det ut..ikke drysset i det hele tatt i jula..

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Det er gøy å pynte og godt å bli kvitt den! Fikk plutselig god plass etter at treet forsvant. Dessverre ble det litt mørkt også....

Mannen har tatt mesteparten her, men gardinene henger fortsatt. Jeg gidder rett og slett ikke.. Må vaske og stryke de som skal opp igjen, så vi tar det etterhvert..

Ja, greitt å få ryddet bort før fødselen i hvertfall. Syns det var litt kjedelig å rydde bort allerede, men samtidig er jeg veldig ferdig med "juleperioden", nå er det veldig mye fokus og oppmerksomhet på baby

Back
Topp