Deilig å få ting unna....

KatlaJ

Glad i forumet
I dag har jeg bestilt sprinkelseng, madrass og ammepute på jollyroom.no. Vært på lindex og hentet body fra apotek1 sitt babyboks og kjøpt en nydelig body til og en bitteliten lue. Har også kjøpt amme bh, amme singlet og ammeinnlegg av ull.

Det er så deilig å få ting unnagjort. Nå mangler jeg bare kommode til klærne så at jeg kan begynne å vaske de og få de på plass. Da tror jeg det meste er klart til lillesøster :p:p

Hvordan ligger dere an?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Kjøpt eller fått alt babyen trenger... Mangler bare ting til meg sjølv (ammeklær o.l) :) Ja, forresten, mangler huset også... ;) Mannen jobber på spreng med totalrenoveringen, så forhåpentligvis får eg både vann og strøm før fødsel... ;)

Ja, det er deilig med alt som er gjort :)

Mangler kun sprinkelseng og madrass (men skal bruke vogge i begynnelsen), Voksi Move (bilstolpose), babycall og Stokke trip trap m/babysett. :) Men regner med at siden alt er på plass så går jeg over. :P Tyyyypisk!
Har alle småting, stelleting og klær + ting til meg. Eller ikke flasker, ammepumpe og sterilisator enda men har ikke bestemt meg for om jeg skal går for Medela eller ikke...

I dag!! Skal jeg gå gjennom klærne :) Gleder meg!!! Bitte lille <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jg har nesten alt fra storebror, mn har kjøpt vugge til stua og stokke scoot m besafe izi go. Må vel hente hjem stellebord og vaske no klær snart :) håper lillebror kommer 10dager før term som storebror :)

I dag har jeg bestilt sprinkelseng, madrass og ammepute på jollyroom.no. Vært på lindex og hentet body fra apotek1 sitt babyboks og kjøpt en nydelig body til og en bitteliten lue. Har også kjøpt amme bh, amme singlet og ammeinnlegg av ull.

Det er så deilig å få ting unnagjort. Nå mangler jeg bare kommode til klærne så at jeg kan begynne å vaske de og få de på plass. Da tror jeg det meste er klart til lillesøster :p:p

Hvordan ligger dere an?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

så godt det blir å få i hus!:) jollyroom har mye fint. Fått gjort unna mye du nå da;) så koselig å vaske de bitte små klærne,og brette å styre.. Holder på selv;)

Back
Topp