Deigmage

Magnolia•

Flørter med forumet
Andregangsfødende her.
Magen gikk relativt fort tilbake med første barn. Nå er det 5 uker siden fødsel. Magen ser ut som en stor deigklump! Resten av kroppen er tyn (vil ikke bli tynnere), men magen er svær!! Noen som har erfaring eller tips til hvordan magen kan bli normal igjen?
Har planer om å trene, men man må kanskje vente 6 uker??
 
Magen kommer seg veldig med mer tid... Mini er 7 uker og har nå trengt i en uke og begynt nettopp med mageøvelser... Men tar tid før d kommer seg helt, her er d nr 3 og merker jeg har mer hud for hver gang, men regner med hvertfall 6 mnd til 1 år før jeg kommer til å være fornøyd med magen igjen!
 
Det kommer seg her også :)
 
Andregangs og bolledeigmage her også..men stresser ikke så mye med det, for det vil nok gå seg til etterhvert.. Når jeg får kommet i gang med lengre trilleturer og litt trening i tillegg:) Og om den ikke blir helt som den var så får det være greit det også:)
 
Sniker litt :)
Jeg fant bilder fra sist gang jeg hadde født, 3 mnd etter fødselen var jeg tilbake i startvekt, men magen var enda slappis og deigete! Men nå er det 4 år siden og jeg kunne ikke huske at jeg så sånn ut, så en gang på veien har den deigete magen forsvunnet :rolleyes:
 
Min er også deigete, men blir sakte mindre... Må nok bare ta tiden til hjelp og trene rolig, men målrettet
 
Deigete er rett ord for det, har lurt på hvordan jeg skal formulere det.

Rett etter fødsel var den nesten helt flat! Ikke nå lenger, 7 uker etter.

Var på Zizzi å kjøpte bukser, hadde gledet meg lenge. Har fått to barn på to år. Deigmagen ser fin ut inni nye bukser hihihihi
 
Back
Topp