Dei knyttar bånd! <3

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Benjamin og Ole Sebastian begyndar å få stor glede av kvarandre no! [:)]
Ole Sebastian passar på lilleboren.. gir han smukken om han skriker, trøstar han, sussar på han og gir han kos heiletiden! [:)]
Man kan sjå tydelig at Benjamin er kjempe glad når han ser broren, for heile guten lyser opp! [:)]

I dag tidlig dreiv Ole Sebastian å dansa for Benjamin mens han satt i vippestolen.. og Benjamin skrattlo!
Kvar gang Ole Sebastian gikk vekk starta Benjamin å skrike og sjå rundt seg etter broren!

Smeltar mammahjertet mitt å sjå at dei har fått eit nært bånd til kvarandre allerede!

Åhh det må være helt fantastisk å se.
Kjempe koselig

Så søtt!

nååh!!
så koselig da! må bare huske slike stunder når det blir full krig om noen år [8D][8D]

Hihi, sånn er det her og nå. [:)]

Ja, er det er ikke herlig?? [:)] Jeg merker det samme med Malin og Mads her også! Nå har hun begynt å hjelpe til med alt, klemmer og kysser på han hele tiden! Og han kjenner henne også og smiler fra øre til øre hver gang hun kommer til han[:D] De er så skjønne!! [:)]

Ja, er det ikke skjønt [:D] Inntil for noen uker siden var interessen stort sett fra storebror sin side, men nå er lillesøster like "forelska" 

slik er det her også [:D] gleder meg til de blir enda større og får enda mer glede av hverandre [:)]

Så herlig å se! Sånn begynner det å bli her også[:)]

Back
Topp