"DEI,DEI,DEI,DEI..."

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Det har gutten min begynt å si/rope...Hehe, må si han er ganske søt:) Han høres litt småbestemt ut ;) Høres nesten ut som han roper nei:p
 
Åhh. hehe det er så herlig når de begynner med lydene sine. Her sier jenta: ma-ma-ma :)
 
Så koselig da :)

Her så hørtes det ut som om amina skrek nei for noen mnd siden

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Hehe er så heerlig! Jeg klarte å filme jenta mi når hun sa "maa-ma" da smeltet hjertet mitt selv om jeg vet det ikke var med vilje.. Hehe
 
Jeg vil også at snuppa skal si ma ma!!

Men hun er nok litt forvirret tror jeg med 3 språk rundt seg hele tiden. Sukk

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Hehe, så artig! :)

Her høres det også mer ut som ord enn lyder nå! :) Det er gøy når det høres mer ut som skikkelig skravling! :)
 
Hahaha!! Ja det blir spennende å se!!
Ikke så spennende for meg merker jeg ;) håper jeg får ei kjempe snill datter som heller vil hjelpe med å oversette :D

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
hihi, "neeeeeeeeeiii" har det hørt som at jenta mi roper når hun gråter siden hun ble født... Må bare le noen ganger...

Ellers så skravler hun en del, men det siste er "blablabla" lignende:p krøller liksom tunga til siden.
 
Har også hørt han si mam-mam-mam noen ganger når han har sutret..og selv om det ikke er bevisst fra hans sin side så smelter jeg uansett:)
 
Er deilig når man hører at de prøver seg på lyder, og er artig når de lager litt sinna stemme, akkurat som om de ligger å kjefter på leken sin ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Har funnet ut at min sier mmmmh mmmmh når han er tørst jeg... hvis han får grøt og blir tørst så begynner han.. så får han vann og det blir stille og han smiler igjen :) hahah smart unge gitt :p
 
Back
Topp