Deg som barn

lillerypa

Forumet er livet
Hvordan var du som barn? Utdyp ;)

Veldig glad i mat ;) Elsket å ligge i senga og kose meg etter lurene mine, så mamma visste aldri om jeg sov eller hadde våknet ;) Kunne underholde meg selv lenge med en leke og to. Ble mer og mer rampete med årene :D

Ser mye av det samme i Nora :)

Eit dovendyr, som likte å sove ;) Og veldig blid ;) etterkvart blei eg ei skikkelig hissig prinsesse!:) MHM!:p Eg var kjeeempesnill og rettferdig, men det budde ein liten djevel i meg på samme tid ;) Og veldig samvittighetsfull... verste eg kunne få i oppgave var å støvsuge eller lage kaffe ;)

Var veldig glad i å leike med barbie dukke, - var heilt GAL etter barbiedukker faktisk :p og begynte vel å sminke meg kvar dag frå eg var ca 10 år...?

Jeg var også veldig opptatt av rettferdighet :p Men aldri noe prinsesse! Fikk alltid hull i strømpebuksa, ble skitten så snart jeg trådde ut døra. Grein og hylte når jeg måtte ha på kjole ... ;)

Jeg var (og er fortsatt..) typisk minstebarnet, glad i å få viljen min :P Var også både mamma- og pappadalt! Elska når pappa herja med meg så mamma og storebror ble irritert fordi vi bråkte så mye :p Likte godt å leke med storebror, og ble veldig lei meg når jeg ikke fikk lov. Var også stortsett blid, helt til jeg kom i tenårene :P haha

Jeg var et "unnskyldatjegertil" barn som forsøkte å være så usynlig som mulig.

Jeg elska å gjøre meg til, danse og lage show :p mistenker at snuppa blir lik, hun begynner å "danse" når vi setter på musikk :P

Skal du lage show på treff? ;)

Kan alltids lage et lite danseshow hvis jeg kommer på treff ;)

Jeg var veldig egen og ble sint om jeg ikke fint viljen min. :p Men jeg ble snillere med årene. :)

Min mamma og pappa flyttet fra hverandre da jeg var 2 år og etter det har jeg sett veldig lite av han. Noen ganger i året. Og nå som voksen har jeg valgt å ikke ha noe særlig kontakt. Han ville aldri passe meg eller ha meg hos seg da jeg var liten fordi jeg kunne "ødlegge, søle" ol. som barn generelt gjør.. Så han tok på seg ekstra jobb hver gang jeg skulle være der. Mine oldefedre og besteforeldre måtte passe meg veldig ofte fordi min mamma måtte jobbe og han ikke ville passe meg som han egentlig skulle. I etterkant som tenåring da jeg fortsatt møtte han har han lagd dårlige "vitser" om min familie som var/er helt usmakelig, samt at han aldri har gitt meg noe av vilje. Bare fordi han har forventet noe tilbake. Er veldig mange episoder hvor han har vært en dårlig far og jeg følte nå i voksen alder at han er en mann jeg ikke kjenner. Men jeg har hatt en veldig snill stefar som fortsatt er stefaren min. :)

Jeg var nok et alvorlig barn til tider. Mye som skjedde hjemme hos oss uten at jeg skal gå i dybden på det. Hadde en super storesøster som jeg var mye med. Vi lekte mye med dukker barbi. Alt mulig. Var litt guttejente og mye ute og lekte. Var full av fantasilek. Var også litt flink pike og ville gjøre folk til lags. I tenårene hadde jeg et opprør mot alt og alle og var egentlig litt i fri flyt uten grensesettende foreldre.

Jeg var også en rebelsk tenåring :p Håper ikke Nora blir for lik meg der.. ;)

om ungane blir like meg, så stikker dei av ut glasset og kjem heim ca 10 min før eg våkner om morgonen... eventuelt står eg opp før dei kjem heim, uten å finne dei i senga..... :-O *skrekk og gru*

Jeg hadde lyst å være opprørsk tenåringen, men var redd for å skuffe foreldrene mine så jeg torte aldri noe sånt :P

Ha ha. LilleR. Ikke noe å trakte etter. Deilig å ha så godt forhold til foreldrene sine som du hadde da. :)

Håper snuppa blir som meg :P

Sign S her ;) Pappa var steinforbanna en gang jeg ikke var hjemme på morgenen og kom kjørende ned til min daværende kjæreste (som han hata og som jeg ikke fikk lov til å være med) og tok kvelertak på han :p Fnis. Hadde merke i 3 uker etterpå!

Løvemamma: så synd at han var slik usmakelig far :/ eg forstår ikkje korleis nokon klarer å vere så egoistiske og samtidig sove godt om natta!

Men godt å høyre at det kom ein trivelig stefar inn i bildet :)

Back
Topp