Jeg er enig med det som blir sagt over, at det kan være greit å vente med noe. Er veldig individuelt hva man føler er viktig og synes også det avhenger litt av bosituasjon hva man må ha og ikke.
Skriver ivertfall under på omslagsbodyer. De er kjekkere enn de man tar over hodet. Ellers er det bra med ett sted å legge fra seg baby (vognsett/vippestol/babynest/grind). Jeg hadde vippestol sist og kommer til å bruke det denne gangen også i tillegg til lekematte på gulvet.
Jeg likte godt bæring sist. Men tok litt tid å få tak på synes jeg, og ble også litt bytting av utstyr underveis. Føler man må prøve og feile litt der da bæreverdenen er en jungel.
Sovepose til babyen! Var så redd for å bruke løse dyner og tepper.
Har ett tips ang seng. Sist ønsket jeg bedside crib, men syntes det var litt dyrt siden den kun kan brukes i en kort periode. Endte med en seng fra IKEA som man kan fjerne ene siden på. Trikset litt med det, så fungerte det på samme måte. Vi satte babysengen i klem mellom vegg og vår seng, slik at det ikke var fare for at det skulle flytte på seg og bli mellomrom mellom sengene.
Er det jeg kan komme på i farten. Synes ikke jeg brukte så mye utstyr utenom som jeg ikke kunne vært foruten.
Ellers er det jo det som er «standard» som kluter, stellebord, babycall osv…
Vet ikke om det var så mye til hjelp egentlig…