Definitivt gravid!

Sniker litt. .
Det er nødvendigvis ikke et tegn på at du er gravid. Her gikk sexlysten i taket og så dabbet den litt av igjen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt. .
Det er nødvendigvis ikke et tegn på at du er gravid. Her gikk sexlysten i taket og så dabbet den litt av igjen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, er 4+5 !:p
Og var akkurat det samme med førstemann! Stakkar mannen !:p
 
Hihi, skjønner jeg er heldig som har en mann som er så god på å "sette meg i gang" at sexlysten aldri er på bunn uansett. :p
 
Hihi, skjønner jeg er heldig som har en mann som er så god på å "sette meg i gang" at sexlysten aldri er på bunn uansett. :p
Sniker fra april, men at visse av oss mister sexlysten har INGENTING med mannens evner å gjøre ;) noens kropper skrur seg bare av... Så det så ;)
 
Her er et akkuratt likt, men det er pga formen, snart kommer den vell tilbake.......om noen mnd :p hehehe og min går spreng kåde hele veien :) hoho dette skal bli kjekt :p
 
Det var ikke ment som dissing av typenes prestasjoner altså! :) Men har vært lite lysten sånn periodevis med mine tidligere kjærester, også sist jeg var gravid,, men med min kjære nåværende er det alltid jatakk. :) Håper det ikke endrer seg, ganske ok å ha det sånn :)
 
Merket ikke noe på sexlysten sist. Da hadde vi ingen fra før. Så ble ikke store forandringen. Men nå er det jo mindre pga at vi er mer slitne om dagen. Men graviditeten har ingen innvirkning for meg. Heldigvis! :)
 
Men den kvalmen som ligger å ulmer 24-7 så er ikke sex øverst på ønskelista mi...
 
*sniker* Helt borte! :(
 
Mistet også i forige svangerskap. Håper den holder seg her nå !!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp