Definisjon på utroskap? (*inspirert*)

Elisabeth 21

Forelsket i forumet
Er en tråd om utroskap her. Men hvordan definerer DU utroskap?
Ved at han kysser en annen?

For meg hadde det vært verre om han hadde fått "følelser" for en annen en om han hadde kysset. For ett kyss kan være så overfladisk, men snakker man om følelser så blir plutselig alt verre.

Faktisk enig med deg, men vil ikke kan skal gå og kysse hvem som helst heller da...

Tekster, kysser, har sex.. Hmm.. Alt som er flørtende mot andre egentlig :p

Syns det høres merkelig ut å ville kysse noen uten at følelsene var der, eller med intensjon om å ha sex feks på fylla

Så det går på samme greia. Om han én gang på fylla kysser en annen men våkner opp av tullskapen og drar hjem så fortjener han en sjanse til. Men tilliten vil jo være brutt, og sjansen stor for at vårt forhold ryker.

Støtter denne definisjonen:
Tekster, kysser, har sex.. Hmm.. Alt som er flørtende mot andre egentlig :p

Grensen fra vennskap til mer enn det, både følelsesmessig og fysisk.

Hva utroskap er varierer veldig fra par til par.
Jeg mener det er utroskap i det øyeblikket man ikke kan gjøre det foran øynene til partneren, eller må skjule det

Vår definisjon er at dersom det hadde vært ubehagelig eller feil å gjøre foran den andre, så er det kategorisert som utroskap.

KOmmer litt an på situasjonen. Jeg har kyssa kompisen hans og han har kyssa venninna mi, men det har vært sånn flåsete, tøysegreier, og det betyr ikke noe... Hadde det vært et kyss han følte han måtte skjule, hadde han vært utro. Hadde det vært nasty sms'er han måtte skjule, hadde det og vært utroskap i mine øyne.. All oppførsel ovenfor en annen jente som han følte han måtte skjule, er utroskap. Trenger ikke gå så langt som kyssin eller sex..

Vi begge var/ og er slik at vi gjerne sitter på fanget til det motsatte kjønn, dersom vi er ute på fest f.eks. jeg har og kysset kompisene på kinnet, og vi begge har mer enn gjerne danset og hatt det gøy med andre. Jeg har også havnet på nach med kompiser og overnattet, uten mannen tilstede. Aldri sett på det som utroskap.

Utroskap for meg er dersom han hadde havnet til køys med noen. Eller skjult at han hadde kontakt med noen og løyet om det.

Back
Topp