Define shampo/balsam etc...Noen frisører her nå?

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Er disse utviklet av norske frisører som de sier i reklamen?? eller er det bare oppspinn for å få folk til å kjøpe??

ja er dem ikke det da[8|] 

jeg digger den serien uansett jeg[:)]

Leste her inne en gang at noen sa det bare var tull, og ALDRI ville brukt den serien...[8|]

ORIGINAL: _Nanne_

Leste her inne en gang at noen sa det bare var tull, og ALDRI ville brukt den serien...[8|]

forundrer meg ikke at det er tull nei...

ORIGINAL: _Nanne_

hmm[>:]  jaja, funker på håret mitt hvertfall[:)] fikk skryt hos frisøren, så ho lurte på hvilken hårprodukter jeg brukte[8D]

Frisøren til tanta mi var med i reklamen, og hun spurte om han ville anbefale dem eller noe sånt, eller om det var derfor han ble med da, og da svarte han bare at han ble godt betalt da..

På mitt hår er hvertfall Define helt håpløst. Blir helt stritt og tørt og glatt og ekkelt.... [:'(]

Vet at hun ene som er med på reklamen studerte til å bli makeup-artist under innspillingen, hadde ingenting med frisøryrket å gjøre [;)]
Men, har snakket med en frisør jeg kjenner og han sa at Define er noe av de beste hårproduktene som selges i dagligvarebutikkene, men så klart ikke så bra som de produktene de selger hos frisørene [;)]

ORIGINAL: ~Xc1t3~

ja er dem ikke det da[8|] 

jeg digger den serien uansett jeg[:)]

funker fint i mitt hår og...Helt greit det.. Men er ikke frisør da, men har aldri fått kommentarer hos frisørene, hverken pos eller neg...

hello ja.... nå er det en frisør i huset[:D] 
når det gjelder disse Define produktene, er hovedgrunnen til at de aller fleste frisører ikke liker dem, mengden av silikon de inneholder. Det er disse silikonene som gjør at håret (i de fleste tilfeller) ser så utrolig blankt og sunt ut.. En ting er hva som skjer m håret, vi er mer bekymret for hodebunnen-tenk deg fingeren din etter  uke med plaster på-ikke bra...silikonen er nemlig "tett" som et plaster, noe som gjør "klimaet" på toppen lite heldig..
Har på salongen vært borti ett par tilfeller hvor folk har fått silikonoverdose-håret ser fett og glissent ut, og får ikke bort hinna som ligger på utsiden av håret....

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

Er disse utviklet av norske frisører som de sier i reklamen?? eller er det bare oppspinn for å få folk til å kjøpe??

Frisører er ikke kjemikere, men kanskje de har hjulpet til i prosessen? Tror "utviklet av norske frisører" må tas med en klype salt. Det er stortsett lik kvalitet på alle sjampoer til salgs i dagligvare. Jeg får sår i skalpen av å bruke Define, og alle andre vanlige sjampoer blir håret bare fett og rart og ekkelt av. Så her i huset er det kun Tigi og Redken som gjelder. [;)]

Back
Topp