Decleor sminkefjerner.. er det ikke trygt å bruke??? :-O

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei igjen,

Jeg er fast tilhenger av decleor og pleier å bruke kremer, toner + rens herfra. Etter at jeg ble gravid har jeg blitt litt "hysterisk" og bruker en dagkrem fra apoteket i stedet. Men jeg bruker fortsatt rensen. Jeg tenkte at en rens ikke skal være på, så det ikke kan ha noe å si. Men nå ble jeg litt usikker.. er aroma cleanse med essensielle oljer i :/ Leste i sted at det ikke er bra.. og dette har jeg brukt gjennom hele graviditeten. Er det skadelig, eller overdriver jeg nå?:happy090:help

Hei igjen,

Jeg er fast tilhenger av decleor og pleier å bruke kremer, toner + rens herfra. Etter at jeg ble gravid har jeg blitt litt "hysterisk" og bruker en dagkrem fra apoteket i stedet. Men jeg bruker fortsatt rensen. Jeg tenkte at en rens ikke skal være på, så det ikke kan ha noe å si. Men nå ble jeg litt usikker.. er aroma cleanse med essensielle oljer i :/ Leste i sted at det ikke er bra.. og dette har jeg brukt gjennom hele graviditeten. Er det skadelig, eller overdriver jeg nå?:happy090:help
Jeg har aldri hørt at man skal unngå visse typer kremer og hudprodukter..! Jeg kommer ikke til å henge meg opp i dette hvertfall :)

Stemmer at det er visse typer syrer man ikke skal bruke, da BHA-syrer og Retinol.

Kan lite om de du nevner, men har ikke vanskelig for å tro at man bør holde seg unna noe av det. Tenker hvert fall at det er en grunn til at det heter f.eks "gravidbehandling" hos ulike hudterapeuter pga at de da bruker produkter som går bra for gravide under de behandlingene. :)

Back
Topp