Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Minibønna*
Dette er jo ikke bare et spm om Å velge bort fostre, men også fange opp for eks fostre som er syk og trenger noe "ekstra" i svangerskapt.
Jeg fikk ul i bauger og hauger i begynnelsen, jeg hadde hematomer som blødde,og de ville følge med foster utvikling. Hjerte, hjerne og vekst på sjekket nøye hver gang!!
ORIGINAL: mamihe
Jeg er for!
Det er nok mye bedre å få vite om det er noe galt tidlig i svangerskapet, enn etter du har kommet halvveis!
Jeg har reagert på at man ikke har noen kontroller eller noenting før etter ul når man er kommet halvveis.. Utenom den ene legetimen som bare konstaterer svangerskapet. Jeg vil nå mene at den første halvdelen er like så viktig som siste. Og man har jo mye man lurer på osv...
ORIGINAL: SMT
ORIGINAL: mamihe
Jeg er for!
Det er nok mye bedre å få vite om det er noe galt tidlig i svangerskapet, enn etter du har kommet halvveis!
Jeg har reagert på at man ikke har noen kontroller eller noenting før etter ul når man er kommet halvveis.. Utenom den ene legetimen som bare konstaterer svangerskapet. Jeg vil nå mene at den første halvdelen er like så viktig som siste. Og man har jo mye man lurer på osv...