Debatten, NRK1 NÅ!

Mannen ser på kaisers konsert..............................................................................................................................................................................................

Kjeeeedelig! Vil se debatten!!

LittleMonkey skrev:
Mannen ser på kaisers konsert..............................................................................................................................................................................................

Hvor?!?

Off blir helt matt av den debatten jeg! Hvorfor kan ikke vær enkelt familie få lov til å velge hva som er mest riktig og som passer best for døm da.

Jeg kjenner folk som har bytta. Mor har vært ute å jobba mens pappsen var hjemme mesteparten av permisjonstiden med barnet. Men jaja, så var d d som passa døm best da. Er da egentlig ingen som har noe med d å gjøre!

Sitter og klapper for uttalelse fra Kvinnegruppa Ottar... hjelp?   De første seks ukene etter fødsel skal ikke telle med som permisjon - da skal mor være barselkvinne og far ha omsorgspermisjon! Jippi!!!

Småting skrev:
Sitter og klapper for uttalelse fra Kvinnegruppa Ottar... hjelp?   De første seks ukene etter fødsel skal ikke telle med som permisjon - da skal mor være barselkvinne og far ha omsorgspermisjon! Jippi!!!

Det likte jeg også, men ellers ser hun mye skummel ut. 

Tøsa skrev:

LittleMonkey skrev:

Hvor?!?

Nrk3 tror jeg det var ... Litt sent nå :/

Jeg så ikke debatten, men har jo fått med meg uttalelsene til Mostue. Jeg har ikke stor respekt eller tillit til de, og jeg syns det er synd at slike personuttalelser fra en kjendis skal få så stor spalteplass. Vel, det er jo mange som sikkert deler hennes meninger, så det er greit med debatt. Bare så irriterende med debatter på usakelig grunnlag. Litt som rusk i øyet

Back
Topp