Dear Stork....

x1xBeautiful Nightmare

Glad i forumet
Hei og hopp[:)]

Tenkte jeg fikk prøve meg på de dagbok greiene her jeg og da[:D] Får jeg ut litt følelser og sånn uten å plage sambo for mye

Litt om meg selv først da... Jente på 19 år..blir 20 i neste uke... ooh, tiden går fort.. nå blir jeg voksen, sånn på ordentlig[8|] Er sammen med verdens beste gutt Vi har vært sammen 1 år, og vært samboere siden oktober.... Og jeg er helt 110% sikker på at han er ''the one'' [:)] 
..well... Dette her er vår første skikkelige pp.. Har sånn halvt prøvd litt før og, men bare vært uforsiktige og ikke satt oss skikkelig inn i det. Jeg ble gravid i julen 07, det var ikke planlagt, men jeg ble kjempe gla[:D] dessverre ente det i SA i januar, 7+4...
Så nå knasker jeg tran tabletter og folat hver dag og håper det hjelper på[;)] ..vil ikke miste en gang til..det var så fælt


1.pp  -Juli-

- Tar folat
- Tar tran
- Kjøpt el tester (strimler) fra billigtester..

Jeg har ikke 100% oversikt over syklusen min, men har nå begynt å skrive ned når tr kommer... Men periodene varierer fra 28 - 34 dager..så..[8|] Må prøve få en bedre oversikt på dette[:)] Tr pleier vertfall komme rundt 24. - 28. i hver mnd[:)]

EL testene kom i posten den 18.juli, og jeg tok min første test da...  Den var positiv!![:D] Så da bar det rett til sengs Tok en dagen etterpå og, den var ikke helt som dagen før, men ganske sterk, på 3.dagen var den mye svakere blitt... Så jeg regner med at EL var en dag i forrige uke[:)]
Jeg er litt usikker på når den var, for selv om den el testen var positiv så syns jeg det var litt langt ut i perioden, men, siden jeg har hatt null oversikt over dette tidligere, så who knows..[:)]

Mulige tegn jeg har fått denne perioden er;

Kvise utbrudd på haken!!!!!!!
Jeg pleier da ikke ha såå mange  hmmm.. så jeg håper det komme rnoe godt ut av dem!!

Og ømme brystvorter.... pleier heller ikke ha det.. meen, da jeg var gravid forrige gang var det jeg merka det på at puppene mine var helt utrolig ømme..dog, mye verre enn nå..

Så! Da gjenstår det og se[:)] Kommer tr eller ikke? ..håper ikke det vertfall[:D] men jeg må nok innrømme at jeg tror den kommer da[:'(]

 
Hei på deg og gratulerer med dagbok!
 
Jeg krysser fingrene for at det ble full klaff med én gang! [:)]
 
Begynnte med babyklister i gårkveld.. får vi se om ikke det setter fart på sakene da[:)][:)]
TR fortsatt ikke kommet, men den er nok rett om hjørnet tenker jeg....[:'(]
 
Og idag kom TR og syklusen ble på 32 dager, 4 dager mindre enn forrige gang, og 4 dager mer enn forrige der igjen.... -hva med en stabil syklus!!?-
 
Gleder meg til pp 2, da skaal det klaffe!!![:D]
 
Gratulerer med dagbok. Håper at alt klaffer for dere.
 
2.pp -august-
 
- Tatt folat hver dag
- Tatt tran kapsler hver dag
- Tatt babyklister hver dag, 3 ganger om dagen, 10 dråper hver gang (Tom for babyklïster 17.aug[>:])
- Tatt litt slimløsende hostesaft
- Begynner med Wild Yam 24. aug, skal ta det i en uke

NULL tegn på graviditet[:'(]
 
- eller, er veeeldig tissetrengt da.. går på do HELE tiden[:'(] men har sikkert urinveisinfeksjon e.l..[:(]

Har  hver dag hele august...(untatt den 5. 22. og 23.) ..ok, da ble det ikke hver dag..men nesten[:D]
 
Hei[:)] er ny her, så driver å snoker litt rundt[;)] blir spennende å lese videre i dagboken din, håper det klaffer snart for deg[:)] Jeg er selv 19år og føler at mange syntes jeg er litt tidlig ute med barn osv, så er kjempe koselig å se andre unge prøvere her[:)] føler meg ikke så alene[8D] (du har vel kanskje blitt 20 du nå, i så fall, gratulerer med dagen[;)]).
Håper du får en fruktbar pp
 
Back
Topp