De voksnes gullkorn

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Vi vet jo alle at barn har mange gullkorn, men det har voksne også.
Men der barn høres veslevoksne og litt smarte ut, høres voksne gjerne litt mindre begavet ut :D

Har du, eller noen rundt deg noen gullkorn?

Skulle si til min kjære samboer at han var så flink til å alltid få meg til å føle meg bra og gi meg komplimenter.

Av en eller annen grunn kom disse ordene ut; "Atme deg føler eg meg alltid fin". :p

Mannen mistet en pose med noen øredobber for meg på lørdag.
Hen skal alltid bortforklare alt med de elendigste unnskyldninger.
Igår presterte han å si

"altså, hvis jeg har mistet posen, så må jo den ha falt ut av hånden min et eller annet sted"...

:wideyed:

:banghead: :banghead: :banghead::banghead:

Meg nå nettopp...

"Hæ, måtte noen hentes med lufthelikopter?" :p

Bare en av mange hver dag :p

Jada! Jeg har maange. Snakker litt før jeg tenker. Sa engang på vorsspill med mange ukjente folk: "Iran? Ligger ikke det i Irak?" Skjønte jo selvfølgelig med engang at den fikk meg til å virke som den dummeste i rommet.

"Kan du ligge frysen i brødet og hive vaskemaskinen i klærne???"

Og

"Den stygge andungen ble en vase til slutt"

:P

Jeg sier veldig mye rart når jeg er trøtt, ordene bare stokker seg helt. For noen dager siden når jeg akkurat hadde våknet skulle jeg si til mannen at han ikke måtte bruke opp varmevannet fordi jeg skulle "barbere rattataen" (kjært barn, mange navn og alt det der..). Uansett så endte jeg opp med å si "Spar vannet for jeg må parkere rasteplassen"

Strikke håret i strikk kom jeg med en gang. Og en oppblåsbar veg kom søsteren med.

Min mor var ganske full og skrøyta over hu hadde drukket opp hele Kambodsja (?). Hu hadde strengt talt kun hatt noen shotter Sambucca :p

Venninna mi i dag

Har du tørketrommel? Da kan du hive tørketrommelen i håndkleet så det blir varmt

Haha måtte flire da ja :P

Var trøtt en sen kveld i fjor da vi kjørte 10 mil hjem. Jeg satt i passasjersete og skulle holde mannen med selskap siden det var midt på natten. Joda, som vanlig er så sovnet jeg etter kort stund. Våknet og begynte å prate med han om ting og tang.
Slet hardt med å holde meg våken, så midt i en setning så sovnet jeg.
Endte med " du x, når du kjører på den veien zzzzz" . Våknet kort tid etterpå og følte meg beglodd. Ser til siden og der sitter mannen som et spørsmålstegn og lurte på hva jeg bablet om.

"Stesønn eller halvsønn", sa mannen nå nettopp, og jeg lurer fryktelig på hvordan man lager en halvsønn :-D

Back
Topp