de vognene hvor bena henger ned

MiaDenPia

Elsker forumet
vogner som baby jogger city mini og liknende , egner de seg som sove vogn eller Bør man ha en annen vogn til det formålet , synes å ha lest en plass att det ikke anbefales , hva mener dere?

Jeg foretrekker at barnet mitt har beina høyt når hun sover, synes liksom hun får bedre hvilestilling da. Vi har Baby Jogger City Versa og er veldig fornøyd med den. :)

Jeg er veldig enig med Marian87, og ville ikke hatt sovevogn der bena hang ned.
Vi har TFK og er SUPER fornøyde :) Tar veldig liten plass i bil og barnet har stor plass å sove på i sportsdelen :)

Vi har babyjogger city mini og gutten vår har sovet godt i den når han har vært trøtt, men vi kjøpte også bumbleride indie som man kan løfte opp fotbrettet på:) det er den beste vgna jeg har hatt noen gang, gutten sover veldig godt i den:)

vogner som baby jogger city mini og liknende , egner de seg som sove vogn eller Bør man ha en annen vogn til det formålet , synes å ha lest en plass att det ikke anbefales , hva mener dere?
Er det den som er veldig populær nå?

Jobber i bhg og ungene må jo sove i de vognene de har - men absolutt ikke gode sovevogner nei. Mange vokser ut av de før de er ferdige å sove på dagtid også. Og flere trehjulingene har veltet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer ann på hvor stor ungen er og hvor lenge han/hun sover. Er det en på over to år som ikke sover så mye lenger tenker jeg at det er greit.

ungen er litt over året , i bhg benytter vi en gammel simo vogn (type simo kombi) , er dog ikke så ofte han sover i vogn hjemme , er en sjelden gang bare kanskje om lørdagen eller søndagen , og da Max 2 timer i strekk , ofte så blir den ene (lengste) luren i senga og den andre luren i vogna/bilstol

ungen er litt over året , i bhg benytter vi en gammel simo vogn (type simo kombi) , er dog ikke så ofte han sover i vogn hjemme , er en sjelden gang bare kanskje om lørdagen eller søndagen , og da Max 2 timer i strekk , ofte så blir den ene (lengste) luren i senga og den andre luren i vogna/bilstol
Altså det går jo. Hvis det er det som passer best for dere, så tenker jeg det går bra:)

Jeg likte ikke city mini gt, og min sov dårlig i den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville ikke brukt det som sovevogn, nei. Jeg synes de skal sove helt rett om det er til hverdags. For en gang innimellom går det jo greit.

Vi bruker enda tfk til minsta (snart 3). Hun sover enda på dagtid, og i den vogna kan hun fint snu seg i god stilling. Aldri veltet.

Ville hatt en sove vogn som barnet kan ha beina høyt... I barnehagen hvor jeg jobber er vi mest glad i vogner på 4hjul, da vi ved flere anledninger har hatt 3hjulinger som har veltet :(

Vi har babyjogger city mini og gutten vår har sovet godt i den når han har vært trøtt, men vi kjøpte også bumbleride indie som man kan løfte opp fotbrettet på:) det er den beste vgna jeg har hatt noen gang, gutten sover veldig godt i den:)
hvordan er bumbleride indie mtp plass i bil?

hadde emmaljunga nitro city inntil nå nylig og den var super, men tok alt for mye plass i bilen (har relativt liten bil)

Vi har en stasjonsvogn da, men ikke av den store sorten, og jeg synes vognen tar liten plass:) myyye mindre plass enn Emmaljunga citycross, litt større plass enn babyjogger city mini. :)

Back
Topp