Jeg ringte legevakta, dem ba meg komme innom, og ble deretter sendt på føden for å registrere de sterke kynnerne i magen osv. Hadde da rier(?) hvert 5. minutt, og ble sendt på ultralyd. Livmortappen var helt normal, og alt stod bra til med bebis i magen. Men dem ønsket fremdeles at jeg skulle bli over natta på føden. Fikk to ganger en rød pille som skulle stoppe opp disse ubehagelige sammentrekningnene. Ble tatt kjempegodt vare på, og jordmødrene trodde kanskje at det oppstod pga at jeg hadde diare, for da kunne livmor bli ganske irritert. Men ville fremdeles holde meg der. I morges testet de igjen, og da var alt normalt. Men straks jeg ble fysisk aktiv og begynte å vandre rundt ble magen irritert igjen. Klarte endelig nå utpå dagen å 'mase' meg hjem. Men fikk beskjed om å slappe mest mulig av, og ringe straks hvis det skjer igjen. Skummelt, men aldri så skummelt at jeg var bekymret for at noe galt skulle skje. Eneste at jeg overhodet ikke var forberedt på å måtte sove der, så endte liksom opp med å være der uten strøm på telefon, og en kjæreste som var 2-3 timer unna på jakt. Men nå er han her og passer på meg, og telefon er oppladdet og svigermor kom til unsetning med diverse igår kveld
Sent from my iPhone