De to midterste ukene i juli

Vår er åpen hele året den.

På sommeren,avhengig av påmelding, slår de sammen avdelinger da. Stort sett til en småbarn og en storbarn.

Noen fordeler med å ha barn i en stor barnehage. 6 avdelinger, tre for stor barn og tre for små. Det er alltid noe der, så vi har fleksibel ferie. De må bare ha tre uker ferie på sommeren, fire i året.

Sfo derimot er stengt i juli...

Det er galskap spør du meg! Det er ikke alle som har ferie i fellesferien:(

Og den er heller ikke 4 uker. Ikke alle som har ferie mer enn 4 uker i året heller:o

Egentlig bare 4+3:p
Ja, det er jo det da

Vi har klart det ved at han er noe hos sin mormor, for jeg og mannen klarer ikke dekke på alt dette.

Og sånn bli det fremover. Vi har vært bortskjemt med bhg som er åpen hele året, så dette er en overgang

D er ganske kjipt å måtte bruke all ferien i juli da.. Eller mor og far ta noen uker hver og ikke få ferie sammen..
Jeg har bedt om fire uker i juli. Da er det lite igjen til resten an året. Mannen vet vi ikke hva får enda, men trolig de samme som meg. Da er det tre dager hos mamma på guttungen. Og tre dager i august, sfo er stengt siste tre dagene før skolestart

Synes det er dårlig at barnehage/SFO stenger i fellesferien jeg..
Vi får ikke lov til å ta mer enn 3 uker ferie, og vi får ikke lov til å bestemme ferien selv. Ikke har vi noen som kan hjelpe oss heller!

D er ganske kjipt å måtte bruke all ferien i juli da.. Eller mor og far ta noen uker hver og ikke få ferie sammen..

Det er veldig kjipt. Selv har jeg bare 4 uker ferie og en av de må jeg ta i juøa siden vi stenger da:p

Her er barnehagen steng i uke 29 og 30.

Sannsynligvis finner du det på kommunens hjemmeside.

De gir nok ukenummer, men bare jeg som var så utålmodig til å få vite det i kveld ;)

Greit å vite at det ikke er bare bare å vite hvilke uker det gjelder ved å formulere seg sånn :)
Men står ikke det i årsplanen da?
Det har da vi i vår.

Bhg jeg jobber i har stengt i uke 29 og 30
Bhg til ungene har stengt i 30 og 31 :-P

Back
Topp