Ikke i bruk
Forumet er livet
kalender.no 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelpe ikke helt det for å vite hva som er de to i midten av fem?kalender.no![]()
I barnehagen der mine går er det alltid stengt i uke 28 og 29, dei kallar det også dei to midterste vekene![]()
Oi, det var lengeHeldig dere er! Her stenger de i 4 uker![]()
Oi, det var lenge![]()
Det er galskap spør du meg! Det er ikke alle som har ferie i fellesferien![]()
Prøv hele juli du... Det er fem uker det...Og den er heller ikke 4 uker. Ikke alle som har ferie mer enn 4 uker i året heller![]()
Egentlig bare 4+3Prøv hele juli du... Det er fem uker det...
Ja, det er jo det daEgentlig bare 4+3![]()
Egentlig bare 4+3![]()
Jeg har bedt om fire uker i juli. Da er det lite igjen til resten an året. Mannen vet vi ikke hva får enda, men trolig de samme som meg. Da er det tre dager hos mamma på guttungen. Og tre dager i august, sfo er stengt siste tre dagene før skolestartD er ganske kjipt å måtte bruke all ferien i juli da.. Eller mor og far ta noen uker hver og ikke få ferie sammen..
D er ganske kjipt å måtte bruke all ferien i juli da.. Eller mor og far ta noen uker hver og ikke få ferie sammen..
Men står ikke det i årsplanen da?De gir nok ukenummer, men bare jeg som var så utålmodig til å få vite det i kveld
Greit å vite at det ikke er bare bare å vite hvilke uker det gjelder ved å formulere seg sånn![]()