De to bankende hjertene...

L85

Flørter med forumet
Viser seg å være to friske og raske guttebabyer! Er nå 18 uker og har vært på OUL. Så utrolig kjekt. Formen er bra igjen, og vi har hatt en liten tjuvstart og kjøpt et par klesplagg.

Hold ut til dere som prøver. Dere er superkvinner og -menn!

Å, dette var godt å lese:-) Ble litt bekymret av tittelen. Gratulerer med to gutter på vei, det blir nok stor stas:dummy::dummy:

Hurra! :) Så koselig å vite hva som venter. Kan tenke meg det var gøy å kjøpe inn litt babyklær <3

Gratulerer så mye med to supergutter på vei! Godt å få bekreftet at alt er bra og spennende å få avslørt kjønn. Gutt er topp, så bare gled dere til tiden dere har foran dere! <3

Oi, gratulerer så mye med to gutter i magen :D viste dere fra før at dere ventet tvillinger eller ble det en overraskelse? :)
Skal selv på oul om 3 dager, å er super spent på om det er en eller to der inne :)

Gratulerer:-) Det er herlig med gutter!!!

Viser seg å være to friske og raske guttebabyer! Er nå 18 uker og har vært på OUL. Så utrolig kjekt. Formen er bra igjen, og vi har hatt en liten tjuvstart og kjøpt et par klesplagg.

Hold ut til dere som prøver. Dere er superkvinner og -menn!
Så koselig!! Gratulerer! Jeg skal på oul i morgen, er da 20+2, og gleder meg til og få vite kjønnet ❤️

Oi, gratulerer så mye med to gutter i magen :D viste dere fra før at dere ventet tvillinger eller ble det en overraskelse? :)
Skal selv på oul om 3 dager, å er super spent på om det er en eller to der inne :)
Vi visste at det var to, ja. Men ikke at det var to gutter :) Lykke til på oul!

Back
Topp