Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TinaCeline
de BIG BOX eskene??
Jeg kjøper bare 1 boks om gangen..[:)]
ded har dem alltid på butikken,så jeg gidder ikke å stresse, så det ligger 3 bokser å slenger uåpna liksom..
ORIGINAL: *Vero9ca*
Jeg kjøpte en, men ikke pga plassmangel. Var bare ikke mere plass i handlekurven min, også var jeg og Jonas alene på shopping idag.
Kjøpte strl 5 jeg da, hadde bare igjen 5 og 6! (Hadde ikke 5 igår...[8|]) Uansett, de passet fint de. Og de er jo til og med like lange som Pampers nr 4, og mye mykere enn de mindre strl fra Libero...
Du har ikke noe skap du kan legge de oppå feks? Klesskap eller no.
ORIGINAL: *Vero9ca*
Jeg kjøpte en, men ikke pga plassmangel. Var bare ikke mere plass i handlekurven min, også var jeg og Jonas alene på shopping idag.
Kjøpte strl 5 jeg da, hadde bare igjen 5 og 6! (Hadde ikke 5 igår...[8|]) Uansett, de passet fint de. Og de er jo til og med like lange som Pampers nr 4, og mye mykere enn de mindre strl fra Libero...
Du har ikke noe skap du kan legge de oppå feks? Klesskap eller no.
ORIGINAL: Lesehesten mum2two
Ja vi hamstrer litt. Har 2 bleiebarn og vi har kjeller så vi har kjøpt inn og kommer til å kjøpe inn litt mer i str 4 og 6.
ORIGINAL: MissOddsteen
Bruker ikke libero pga de er så harde men kan jo kanskje prøve hvor kjøper man det? Hvor er det jubeleum?[:D]
ORIGINAL: wondergirl
ORIGINAL: villon
ORIGINAL: MissOddsteen
Bruker ikke libero pga de er så harde men kan jo kanskje prøve hvor kjøper man det? Hvor er det jubeleum?[:D]
De fleste sier Libero er ikke så stive fra str.4 og oppover. Jeg synes de er kjempegode [:)]
KIWI feirer 10 år med bleieavtalen (ta 4 pakker, betal for 3), så du får kjøpt dem bare på KIWI. Store grønne esker med 4 pakker oppi. Koster bare 93 eller 94 kr [:D]
betal for 2[:D]
jeg har kjøpt inn 4 esker hittil..regner med jeg kjøper noen til
(det er noen butikker som slår de inn på bleiekortet og da gjør de jo oss en tjeneste)
ORIGINAL: Lilly og Leander
Tror butikkene bare får levering 1 gang, så når de er tom, så er det tomt..... Koster ca 94 kr for en kartong med bleier som tilsvarer 4 pk bleier.
Jeg har 2 bleiebarn og lagringsplass, så jeg har kjøpt 8 kartonger.