De store Libero-pakkene...

villon

Elsker forumet
...Skal dere kjøpe bare en eske eller vil dere hamstre? Det er jo et utrolig bra tilbud, 4 pakker for pris av 2... Men vi har ikke plass... [&:]

Kjøpte en eske med str.4 i dag, vi...

gubben her kjøpte 3 pakker, og hakje peiling på kor vi skal gjøre av de!! [8D] 

ORIGINAL: Torben sin mamma

gubben her kjøpte 3 pakker, og hakje peiling på kor vi skal gjøre av de!! [8D] 

Ja, ikke sant? [:D]

de BIG BOX eskene??

Jeg kjøper bare 1 boks om gangen..[:)]
ded har dem alltid på butikken,så jeg gidder ikke å stresse, så det ligger 3 bokser å slenger uåpna liksom..

Ja vi hamstrer litt. Har 2 bleiebarn og vi har kjeller så vi har kjøpt inn og kommer til å kjøpe inn litt mer i str 4 og 6.

ORIGINAL: TinaCeline

de BIG BOX eskene??

Jeg kjøper bare 1 boks om gangen..[:)]
ded har dem alltid på butikken,så jeg gidder ikke å stresse, så det ligger 3 bokser å slenger uåpna liksom..

Vet ikke om det er de, jeg tenker på sånne "jubileumspakker", KIWI feirer 10 år med bleieavtalen...

Jeg kjøpte en, men ikke pga plassmangel. Var bare ikke mere plass i handlekurven min, også var jeg og Jonas alene på shopping idag.
Kjøpte strl 5 jeg da, hadde bare igjen 5 og 6! (Hadde ikke 5 igår...[8|]) Uansett, de passet fint de. Og de er jo til og med like lange som Pampers nr 4, og mye mykere enn de mindre strl fra Libero...
Du har ikke noe skap du kan legge de oppå feks? Klesskap eller no.

ORIGINAL: *Vero9ca*

Jeg kjøpte en, men ikke pga plassmangel. Var bare ikke mere plass i handlekurven min, også var jeg og Jonas alene på shopping idag.
Kjøpte strl 5 jeg da, hadde bare igjen 5 og 6! (Hadde ikke 5 igår...[8|]) Uansett, de passet fint de. Og de er jo til og med like lange som Pampers nr 4, og mye mykere enn de mindre strl fra Libero...

Jo, kan sette dem på boden, men akkurat nå rydder vi og kaster bort alt vi ikke trenger/tar for mye plass... Men, på den andre siden, bleier, det må vi ha [:)] Skal nok kjøpe flere i morgen...

ORIGINAL: *Vero9ca*

Ja, de er kjempebra [:D]

ORIGINAL: Lesehesten mum2two

Ja vi hamstrer litt. Har 2 bleiebarn og vi har kjeller så vi har kjøpt inn og kommer til å kjøpe inn litt mer i str 4 og 6.

samme her

Synes det er dumt de ikke har de pakkene med up&go og jeg. Jeg liker helst up&go og nå er veslesnuppa øyeblikkelig klar for de og vi har nok av libero 3. Kjøpte to pakker med nr 4 bleier, men er egentlig ikke helt fornøyd. Og bruker jo bare up&go til storesøster, så henne er det ikke noe vits i å kjøpe tapebleier til, de siste 2 årene er det kun i barnehagen at der er blitt brukt tapebleier til henne.

hvor lenge varer dette tilbude??

Jeg er helt enig, Up&Go er enda bedre, de er faktisk best! Men jeg må ta på ham en vanlig Liberobleie når vi skal ut, siden den er bredere enn Up&Go og lekker så å si aldri.

Ellers kan jeg tipse om Landlord sine bleier, vi bruker dem om natta, de har en enestående oppsugingsevne. Og billige er de også. Bruker str. 4 på dem også. Men om dagen vil jeg ha mykere bleier, og med bedre passform. Da tar vi Libero.

Skal nok kjøpe flere esker i dag, fikk lov av samboeren [:D]

Bruker ikke libero pga de er så harde men kan jo kanskje prøve hvor kjøper man det? Hvor er det jubeleum?[:D]

ORIGINAL: MissOddsteen

Bruker ikke libero pga de er så harde men kan jo kanskje prøve hvor kjøper man det? Hvor er det jubeleum?[:D]

De fleste sier Libero er ikke så stive fra str.4 og oppover. Jeg synes de er kjempegode [:)]

KIWI feirer 10 år med bleieavtalen (ta 4 pakker, betal for 3), så du får kjøpt dem bare på KIWI. Store grønne esker med 4 pakker oppi. Koster bare 93 eller 94 kr [:D]

ORIGINAL: wondergirl

ORIGINAL: villon

ORIGINAL: MissOddsteen

De fleste sier Libero er ikke så stive fra str.4 og oppover. Jeg synes de er kjempegode [:)]

KIWI feirer 10 år med bleieavtalen (ta 4 pakker, betal for 3), så du får kjøpt dem bare på KIWI. Store grønne esker med 4 pakker oppi. Koster bare 93 eller 94 kr [:D]

betal for 2[:D]

jeg har kjøpt inn 4 esker hittil..regner med jeg kjøper noen til
(det er noen butikker som slår de inn på bleiekortet og da gjør de jo oss en tjeneste)

NEI NEI NEI, jeg skrev bare hva den opprinnelige bleieavtalen var [:D]

Tror butikkene bare får levering 1 gang, så når de er tom, så er det tomt..... Koster ca 94 kr for en kartong med bleier som tilsvarer 4 pk bleier.

Jeg har 2 bleiebarn og lagringsplass, så jeg har kjøpt 8 kartonger.

ORIGINAL: Lilly og Leander

Tror butikkene bare får levering 1 gang, så når de er tom, så er det tomt..... Koster ca 94 kr for en kartong med bleier som tilsvarer 4 pk bleier.

Jeg har 2 bleiebarn og lagringsplass, så jeg har kjøpt 8 kartonger.

Vet bare ikke hvor lenge kommer Sebastian til å bruke nr.4, har ikke peiling på hvor lenge 4 pakker varer heller... Siden vi varierer mellom Libero, Libero Up&Go og Landlord om natta...

Kjøpte du samme størrelse eller litt større også, slik at de har noe å "vokse i"?

Hvis det skulle være noen som ikke er klar over det, så har coop en lignende pakke med pampers. De pleier vi å kjøpe. Er 3 x 41 bleier i den boksen og den koster 89 for coop medlemmer. Tror det blir billigere enn denne liberodealen, siden den tilsvarer 4 x27 (eller noe sånt). Men skal ikke si for sikkert. Men for de som bare bruker libero, så er jo dette et kjempebra tilbud [:)]

Back
Topp