Anders gjør som JR, bare at han har en albu og en hånd nedi gulvet og draaaar seg fremover... rompa kommer høyere og høyere opp for hver dag som går[:)]
De par første dagene var det såvidt det gikk fremover (noen cm av gangen),- men så var det bånn gass...da gikk det bare noen dager så reiste han seg og han begynte å klatre i trappa (!!),-så vi måtte finne fram trappegrinda igjen...
Nå er det turbo dagen lang, plutselig er han på kjøkkenet, så i stua, så i gangen.... men det er jo moro da![:)]