De som kryper....

Grete71

Forumet er livet
.... hvordan gjorde de det???? Ålte de seg først, eller rett på kryping på alle 4? Og hvordan var det da, første gang de krøp - var det bånn gass etterpå? Eller gikk det litt over stokk og stein i begynnelsen? [:)]
 
Kan svare litt selv om JR ikke helt har fått dreisen på det ennå..

Først har han åla seg en stund - og nå har han begynt å ta knærne under seg - og krabber sånn delvis på albuer og knær - med magen i gulvet avogtil.. Er liksom "på vei opp" å krabbe [8|]
 
 
ålte seg ikke fram.
Begynte her i går så det går litt sent enda men er oppe på knærna og nevene [:D]
Lokka na me mobilen og da kom det [;)]
 
Anders gjør som JR, bare at han har en albu og en hånd nedi gulvet og draaaar seg fremover... rompa kommer høyere og høyere opp for hver dag som går[:)]
De par første dagene var det såvidt det gikk fremover (noen cm av gangen),- men så var det bånn gass...da gikk det bare noen dager så reiste han seg og han begynte å klatre i trappa (!!),-så vi måtte finne fram trappegrinda igjen...
Nå er det turbo dagen lang, plutselig er han på kjøkkenet, så i stua, så i gangen.... men det er jo moro da![:)]
 
Var litt/mye trening på å få riktig balanse på knestående først...Så noen stabbende krabbesteg...For så å åle,og nå krabber ho som bare det!!![:-]
 
Hvor fort gikk det da?? Dager? Uker? [:)]
 
Ble vel sånn ca på en ukes tid...Mener ho krabba de første stega på 8mnd dagen...[8|]
 
Back
Topp