de som har sluttet med bleie??

*ceccemor*

Gift med forumet
har de sluttet med nattbleia også?

her har jo Mie gått uten bleie hjemme siden i høst... sluttet med bleie i bhg også nå... lurer litt på å prøve uten om natta også,
men det kan jo være litt for tidelig,nattbleie er fortsatt litt våt,... men troor vi prøver til helgen....
men huff...såååå slitsomt å skifte på senga om natta[8D]

Emilia har ligget 2 netter uten bleie, men det var av ander årsaker..

Da tisset hun på do før hun la seg, og vi tok henne med på do før vi la oss i 23-tiden..

På morgenen spratt jeg opp med en gang jeg hørte et knyst fra henne og minnet henne på at hun ikke hadde bleie og måtte vente med å tisse til hun kom seg på do..

Det gikk kjempefint!!

(Bleieavenningen her gikk skikkelig til helvete.. Men vi har begynt så smått igjen nå..)

Sluttet helt med dagbleie her i begynnelsen på august, men brukte om natta en mnd lenger. Helt til hun alltid var tørr når hun våknet, og hun våknet selv og sa at hun måtte på do om natta når det var nødvendig, orket ikke stresse med det om natta om hun skulle ha uhell. Hadde nok ikke kuttet om natta før bleia var tørr hver morgen i en uka hvis jeg var deg. Vi har sluppet unna med noen få uhell siden, og da har det vært mye vår egen feil pga for mye saft siste 2t før leggetid[&:]

Så flink hun er da [:D]

Her er vi ikke helt der, men hun går litt på do da... Får prøve oss til våren....

Ville nok ha ventet til hun var tørr på morgenen. Går hun på do med en gang hun står opp da, eller blir det litt i bleia på morgenen?

Kan jo hende det som er i bleia kommer etter hun våkner?

Nei, har ikke sluttet med nattbleie. Han har kun vært tørr på dagtid i 2 mnd, skjer fortsatt en del uhell. Husker at storebror var tørr i nærmest 1 år før han sluttet med den på natta.

Her er bleien på om natta enda ja. som regel er den tørr, men enkelte dager kan den være veldig tung[&:]
Syns det er tidlig å slutte med nattbleie enda. syns det er så flott at hun har slutta med den på dagtid, med tanke på at det er mange som ikke er tørre før nærmere 3 år. Så ingen hastverke med det her i vært fall[:)]

her slutta hun på dagtid i juli, og 1 uke før hun ble 2 slutta vi på natta også[:D]

såååå deilig[:)] var kjempe heldig med henne da[:)]

Så flinke barn!!

Her er vi ikke i nærheten av å slutte med dagbleie en gang. Har så smått prøvd, men han nekter å gå på do. Så da han her om dagen triumferende ropte til pappa'n sin "pappa, pappa!!! Jeg har bæsjet en stooor, klissete bæsj på rommet mitt!!", ble all prøving satt på vent.... Vi setter vår lit til sommeren[8D]

ORIGINAL: Csam

Så flinke barn!!

Her er vi ikke i nærheten av å slutte med dagbleie en gang. Har så smått prøvd, men han nekter å gå på do. Så da han her om dagen triumferende ropte til pappa'n sin "pappa, pappa!!! Jeg har bæsjet en stooor, klissete bæsj på rommet mitt!!", ble all prøving satt på vent.... Vi setter vår lit til sommeren[8D]

Aaaaaaaaah, glad jeg slapp det der[&:] Hørtes jo rimelig stolt ut av seg selv da....[8D]

Back
Topp