de som har hatt syns forstyrrelser...

bea_

Elsker forumet
Hva har det vært ?
Jeg har den blikkboks følelsen man har like før man skal svima av og føler liksom at jeg er et "helt annet sted " med trykk i tinningen. Har ikke smerter i hode..
Prøver å ringe legen min, men der er det tydeligvis påskeferie [:'(]
Jeg hadde ikke lavt med jern sist jeg sjekka, så det er det ikke....
lurer nå altså.....litt ekkelt med slik ut av meg selv opplevelse liksom

hvordan ligger det ann med blodtrykket da? kanskje det er lavt? jeg har iallefall lavt blodtrykk og lav blodprosent..må bruke lang tid på å reise meg, snu meg og lignende hvis ikke får jeg trykk i hodet, blir svimmel og det begynner å flimre forran øynene..var ikke farlig sa jordmor..bare ubehagelig..ja, gjett om :(

ORIGINAL: neah

hvordan ligger det ann med blodtrykket da? kanskje det er lavt? jeg har iallefall lavt blodtrykk og lav blodprosent..må bruke lang tid på å reise meg, snu meg og lignende hvis ikke får jeg trykk i hodet, blir svimmel og det begynner å flimre forran øynene..var ikke farlig sa jordmor..bare ubehagelig..ja, gjett om :(

samme her.

Jeg får også den følelsen før et migrene anfall. Først flimring og vanskelig å fokusere. Så blir det "stille før stormen", og til slutt får jeg migreneanfallet[&:] Men du ville vel visst det hvis det var migrene...[8D]

Sats på at det er blodtrykket inntil videre du og hvis det blir værre så kan du jo ringe føden, der er det ikke ferie[;)]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: neah

samme her.

Jeg får også den følelsen før et migrene anfall. Først flimring og vanskelig å fokusere. Så blir det "stille før stormen", og til slutt får jeg migreneanfallet[&:] Men du ville vel visst det hvis det var migrene...[8D]

Sats på at det er blodtrykket inntil videre du og hvis det blir værre så kan du jo ringe føden, der er det ikke ferie[;)]

jeg hadde det sånn her om dagen.. reiste på føden for å bli sjekka.. var litt redd for at det kunne være SF men det var nok bare migrene.. den kan vist være litt "mildere" under graviditeten..

Jeg har aldri hatt migrene. Dro til ei som er legesekretær og hun målte blodtrykket til å være 110/65. Høyere enn hva jeg vansligvis har, men det ligger jo på normalen. Er ikke slik at jeg blir svimmel om jeg reiser meg for fort, jeg har den ekle følelsen hele tiden og trykk forran i panna nå, men kjennes ikke ut som noe hodepine heler. Har sovet fryktelig dårlig i natt pga kynnere, så kanskje det er kroppens måte og si at jeg skal hvile litt til ?!?[8|]

Back
Topp