De som har født!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer har født: [:)]

16 januar:

Nallepu fikk en jente, 2200 gr, 45 cm

Termin 22 februar

22 januar:

87Alenemamma fikk en gutt, 2970 gr, 48 cm

Termin 14 februar

Hehe,går unna nå vettu[:D] Kan si det sånn at neste mnd har dere alle fått nurkene deres[8|] NESTE MND høres liksom ikke lenge ut[;)]

Håper du får slappet av litt nå da, og sovet litt!!
Er jo så spennende dette her!! [:D]

Ps: Dessuten virker du jo så rolig!! Hadde vært helt i 200 hundre jeg nå hvis det hadde vært meg.. he he. men det hjelper vel å ha født før vil jeg tro! Da vet du hva du går til!! [:)]

ORIGINAL: fruluna

Siden det ser ut til at Nallepu blir den første av oss til å føde!! [:D]

Kan jeg spørre om hva som skjer? [8|]

Melding fra henne kl 07.47:
Vannet er gåttog jeg er på tur på sykehuset nå....
Har hatt kraftige kynnere i hele natt.....

Ny melding fra henne kl 12.13:
Blir mamma i løpet av helga..vannet har gått og om det ikke skjer noe i løpet
av dagen så blir fødselen satt i gang i morgen tidlig..

Mld fra sladrevennen hennes!! [:)]

Så det akkurat nå inne på generell diskusjon.. Så spennende!!!
LYKKE TIL nallepu!!

huff ka heldi ho va dåe vil å føde nu :) LYKKE TIL DA [:D]

ORIGINAL: snapp

huff ka heldi ho va dåe vil å føde nu :) LYKKE TIL DA [:D]

Heldig og heldig...Jeg føler meg ikke så heldig nå. Gjør ikke annet enn å vente på at noe skal skje og må inn og ut av sykehuset hele dagen. Nå har jeg selv skyld i at jeg må inn og ut av sykehuset ettersom jeg griner meg til å tilbringe noen timer hjemme hver dag. Orker ikke hvite sykehusrom og lese SE&HØR,bedre med egen seng og kanskje litt tv titting i egen sofa[;)] Prøver igjen i morgen og da setter de drypp visst nok[&:]

Lykke til! Venter spent på å høre resten!!

Ja er superspent..
Siden det nå er søndag, så håper jeg virkelig for din del at det har skjedd noe [:D]

huff høres ekstremt kjedelig ut og vente på den måten ...
jaja håper det sjer noe snart :) lykke til

Nallepu og 87Alenemamma er så heldige!!!! Jeg må si jeg misunner dere som har fått nurkene i armene deres!!
LYKKE TIL begge to[:D]

Oj, gratulere til 87alenemamma! Ho er ifrå Bergen med termin rundt min termin. Hadde kanskje tenkt at vi kom til å ligge på KK ilag!! Då må det skje noko her ganske raskt i så fall! He he. Får satse på at eg og du Rosali kjem inn samtidig då! [:D]

Herregud det er rart å se når noen av februar-mammane faktisk begynner å føde!!! Blir litt mer virkelig da! Håper jeg slipper å gå alt for langt over termin jeg da....

GRATULERER TIL BEGGE TO!!!!

Noen sier det går 2, 3 eller 4 uker fra hodet har festa seg.. så nå går jeg å teller uker fra hodet festa seg! 2 uker idag... og ingeting har skjedd... Blir så lange dager når man ikke jobber liksom! får så god tid til å tenke på babisen som kommer snart!! Gleder meg!

Back
Topp