De som har bkno****?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Som nick? Har de ikkje valgt eget nick? Eller? Vanskelig å skille på de då? :)

babyjente 27 Juli ♡

Haha, lurer jeg og på! :D

Jeg blir litt irritert for det er så mange må jeg bare innrømme. Jeg ser ikke forskjell og jeg mistenker 1/3 del av de for å være forumtroll bare fordi de ikke har valgt nick, men jeg innser at dette forumet ikke alltid er brukervennlig. :/ Det kunne vært litt lettere å velge nick etc. Så hormonene råder her i gården. :/

Men ja det er fordi de ikke har valgt nick. En fordi de kanskje er helt ferske og ikke aner hvor de skal gå eller kanskje de bare vil være anonyme. Men det burde vært påbudt å endre det der. Ikke noe særlig BKNO598u456tredvetusen fire ganger på fødelista.

Jeg blir litt irritert for det er så mange må jeg bare innrømme. Jeg ser ikke forskjell og jeg mistenker 1/3 del av de for å være forumtroll bare fordi de ikke har valgt nick, men jeg innser at dette forumet ikke alltid er brukervennlig. :/ Det kunne vært litt lettere å velge nick etc. Så hormonene råder her i gården. :/

Men ja det er fordi de ikke har valgt nick. En fordi de kanskje er helt ferske og ikke aner hvor de skal gå eller kanskje de bare vil være anonyme. Men det burde vært påbudt å endre det der. Ikke noe særlig BKNO598u456tredvetusen fire ganger på fødelista.
Veldig vanskelig å skille de... Jeg har jo trodd at samme dama har fått negative tester, mensen, men så plutselig var hun gravid, så fikk hun negative tester og mensen igjen :p

Ja med tanke på at eg ska føre alle inn på terminlista e d litt slitsomt asså! :P så hvis de som har sånne nick kunne vært så snille å velge nick hadde eg blitt superduperhappy! :D hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Helt enig!!! Det irriterer meg fryktelig. Hva er forumtroll forresten ? :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Sånne som bare sniker og sier de e gravide og greier og så plutselig mister de dramatisk f.eks..

babyjente 27 Juli ♡

Då har eg qoutet de tre som har skrevet seg opp på terminlisten :) håpe de ser det og ordne det så d blir lettere å kjenne de igjen og ikkje minst bli kjent med de :)

babyjente 27 Juli ♡

Veldig vanskelig å skille de... Jeg har jo trodd at samme dama har fått negative tester, mensen, men så plutselig var hun gravid, så fikk hun negative tester og mensen igjen :p
He he he ja det jeg har trodd mange ganger og og tenkt Forum troll ganske fort. Men de er nok hyggelige mennesker de og :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

He he he ja det jeg har trodd mange ganger og og tenkt Forum troll ganske fort. Men de er nok hyggelige mennesker de og :)

Det er jeg helt sikker på at de er :) Men hadde vært hyggelig om de hadde laget seg et nick sånn at vi fikk bli bedre kjent med de, for sånn som det er nå kjenner jeg de ikke igjen på de forskjellige trådene :)

Helt enig!!! Det irriterer meg fryktelig. Hva er forumtroll forresten ? :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Smurning svare greit på den.

Det kommer dessverre noen som bare kjeder seg og viser psykotiske tendenser, men mange av de har valgt nick.

Jeg tror nok at alle bknoene ikke vet hvordan endre nick eller bare vil være anonym :)

Smurfine ble smurning på mobile. Hahaha sorry for den!

Man kan enkelt endre navn her inne. Du endrer kallenavnet ditt ved å klikke på kallenavnet ditt oppe til høyre, deretter klikker du på kontaktdetaljer. Så får du opp en boks som heter "kallenavn", skriv ønsket kallenavn i den.

Hehe, var en av de dere snakker om nå.. syns rett og slett det var litt knotete å finne frem til hvor man skifter navn. . Men, nå skal det være i boks ;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Då e du ført inn på terminlisten og ;)

babyjente 27 Juli ♡

Hehe, var en av de dere snakker om nå.. syns rett og slett det var litt knotete å finne frem til hvor man skifter navn. . Men, nå skal det være i boks ;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Dumt at det skal være vanskelig å finne frem.. Men godt du fant frem til slutt :D

Back
Topp