Som nick? Har de ikkje valgt eget nick? Eller? Vanskelig å skille på de då?
babyjente 27 Juli ♡
babyjente 27 Juli ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig vanskelig å skille de... Jeg har jo trodd at samme dama har fått negative tester, mensen, men så plutselig var hun gravid, så fikk hun negative tester og mensen igjenJeg blir litt irritert for det er så mange må jeg bare innrømme. Jeg ser ikke forskjell og jeg mistenker 1/3 del av de for å være forumtroll bare fordi de ikke har valgt nick, men jeg innser at dette forumet ikke alltid er brukervennlig. :/ Det kunne vært litt lettere å velge nick etc. Så hormonene råder her i gården. :/
Men ja det er fordi de ikke har valgt nick. En fordi de kanskje er helt ferske og ikke aner hvor de skal gå eller kanskje de bare vil være anonyme. Men det burde vært påbudt å endre det der. Ikke noe særlig BKNO598u456tredvetusen fire ganger på fødelista.
He he he ja det jeg har trodd mange ganger og og tenkt Forum troll ganske fort. Men de er nok hyggelige mennesker de ogVeldig vanskelig å skille de... Jeg har jo trodd at samme dama har fått negative tester, mensen, men så plutselig var hun gravid, så fikk hun negative tester og mensen igjen
Det er jeg helt sikker på at de er Men hadde vært hyggelig om de hadde laget seg et nick sånn at vi fikk bli bedre kjent med de, for sånn som det er nå kjenner jeg de ikke igjen på de forskjellige trådeneHe he he ja det jeg har trodd mange ganger og og tenkt Forum troll ganske fort. Men de er nok hyggelige mennesker de og
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Smurning svare greit på den.Helt enig!!! Det irriterer meg fryktelig. Hva er forumtroll forresten ?
Desember 2014
Taster på appen
Smurfine ble smurning på mobile. Hahaha sorry for den!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
HahahaKansje d ska være det nye nicket mitt!! Hehehe
babyjente 27 Juli ♡
Hehe, var en av de dere snakker om nå.. syns rett og slett det var litt knotete å finne frem til hvor man skifter navn. . Men, nå skal det være i boks
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Dumt at det skal være vanskelig å finne frem.. Men godt du fant frem til sluttHehe, var en av de dere snakker om nå.. syns rett og slett det var litt knotete å finne frem til hvor man skifter navn. . Men, nå skal det være i boks
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app