De som har barn fra før....

Jeg fødte 3 dager før sist gang. Denne gangen håper jeg ikke det skjer for da blir det i romjula...

Jeg fødte 5 dager over termin, og håper at det ikke skjer igjen med tanke på hva som skjedde sist.

Her fødte jeg 7 dager over med begge to, håper virkelig ikke jeg må gå så lenge denne gangen... Det var en laaaaaaang uke!

Fødte tre dager før termin sist gang! Denne gangen kan jeg gjerne føde tre dager etter ;)

Første mann: to dager over, andre mann fire dager før, tredje mann igangsatt to dager før, fjerde mann åtte dager før!

Første 19 dager før, andre 8 dager før...hvis jeg nå er gravid så blir mens termin 14.januar, så håper at ungen ikke kommer i desember!

Kallenavn ikke valgt skrev:
Jeg fødte 5 dager over termin, og håper at det ikke skjer igjen med tanke på hva som skjedde sist.

Hva skjedde? Om du vil fortelle da, du trenger ikke :-)

Jeg gikk 12 dager over sist, det var laaange dager gitt! Dersom det har klaffet denne mnd, blir det termin i midten av januar :-)

16 dager før med første mann og 8 dager etter termin med andre mann

Gjør meg ingenting å gå ett par dager over termin denne gangen siden termin er 01.01.

Spira2013 skrev:

Kallenavn ikke valgt skrev:

Hva skjedde? Om du vil fortelle da, du trenger ikke :-)

Har fortalt det til hele Norge på en måte:p så gjør ikke noe å dele historien engang til, men enklere hvis du bare klikker deg inn her:)

http://www.klikk.no/foreldre/article694531.ece

min første kom 4 dager etter termin (enda jeg ble satt i gang 1 dag før), andre mann kom 3 uker før termin..

Jeg fikk lille gutt 19 dager. Denne gangen håper jeg å kanskje gå litt lengre enn sist;)

her kom han 7 dager før termin sist,håper det ikke skjer denne gangen,for det vil si julaften/1 juledag

Æ født 10 daga etter termin me førstemann å 14 daga over me 2 mann

Nr 1 ble født akkurat på UL terminen,mens nr ble født 2 dager etter:)

Nr 1 ble født akkurat på UL terminen,mens nr ble født 2 dager etter:)

7 dager etter UL termin og 15 dager etter menstermin!!! Går sikkert over denne gangen også :P

Fødte første på tremin dato, og nr 2 2 dager før

Back
Topp