De som har akkurat startet ivf....

latina31

Andre møte med forumet
Jeg har nå startet ivf etter to runder med iui, som ikke ble vellykket å jeg vill gjerne vite om det er flere som har startet med ivf eller de som har gjennomgått det ,jeg startet med synarel 24/10 å må si det er ikke enkelt å ta den når man ikke pleier å bruke vanlig nese spray men jeg kommer meg igjennom det å 12/11 skal jeg starte med sprøyter,så for ikke å føle meg alene eller ikke snakke så mye med familien for de kan jo føle at det er det eneste jeg tenker på ....noe jeg gjør men prøver ikke Hehe ... Så håper noen kan fortelle Åssen det var med medisinene å fikk du noen bivirkninger? Å hvor mange ganger prøvde dere ivf før dere fikk det til? Å lurer jo også på de som skal ha insett i november Åssen dere har det å for november blir første insett

Du får bli med oss i november tråden :) jeg var så heldig at vi lyktes på første ivf og vi er nå i gang med søskenforsøk. Hadde avbrutt fryseforsøk nå nylig og der var bivirkningene helt forferdelige.

Du får bli med oss i november tråden :) jeg var så heldig at vi lyktes på første ivf og vi er nå i gang med søskenforsøk. Hadde avbrutt fryseforsøk nå nylig og der var bivirkningene helt forferdelige.

Høres ikke bra ut men må spørre:) , men hva slags bivirkninger fikk du ? Var det kroppen som ble veldig "forvirra" men godt å høre at noen klarer det :) håper virkelig selv at første vill gå bra :) men er forsatt på nesesprayen men starter 11 med sprøytene , å jeg som har sprøyte angst å Allt :) Hehe så blir spennende....

Kvalme, hodepine, svimmelhet, distré :p hadde det ikke sånn på vanlig ivf. Der var det mest hetetokter under spray som var plagsomme. Hadde sprøyteangst jeg også, men gikk så fint. Flira av meg selv første dagen, for kjente nesten ingenting av gonal f. Myggstikk var verre :p er nervøs nå igjen pga ny type medisin. Den får mannen sette. :) og ikke føl deg slem. Her er ingen spørsmål for dumme :)

Så godt å høre ,så kjipt at du har fått sånne symptomer :( men hva gjør man ikke for å få det man ønsker seg:) men Åssen var dagen når du skulle få ut eggene,var det veldig vondt å få den sprøyta inni der ? Merker jeg gruer meg mer til det ,å holdt på med nesesprayen en uke nå å heldige meg null niks symptomer :) men de kommer vel snart de Hehe

Back
Topp