De små ute nå

MammaenTilMina

Gift med forumet
Hva har dere på de små når dere er ute?
Her har det blitt sikkelig høst! Særlig om morgenen.... nede i 8grader jo!

Her har vi bare hatt tykk fleecegenser og lue + tykke sokker, men er redd hun fryser.
Noen som har begynt med fleece dress, lammeskinn eller dyne enda?
[8D]

her er det høst :)

men kommer an på hva vi skal ute... i vogna har jeg en fleecjakke,lue, å en jakke over fleecen..
skal vi ut å "leke" så har jeg en parkdress over fleecjakka :) Så sånner skovotter som jeg kaller det'

Syns også det er vanskelig! Nå er det stort sett colegejakke og lue.. med tykke sokker (Har ikke sko enda).. Men merker at jeg må begynne å tenke på noe annet snart... huff... er ikke lett med gradeforskjellene heller!
Gruer meg til vinteren.. snøkaos.. er mer vårsommerhøstjente..hehe!

ORIGINAL: Kraaka

Syns også det er vanskelig! Nå er det stort sett colegejakke og lue.. med tykke sokker (Har ikke sko enda).. Men merker at jeg må begynne å tenke på noe annet snart... huff... er ikke lett med gradeforskjellene heller!
Gruer meg til vinteren.. snøkaos.. er mer vårsommerhøstjente..hehe!

Ja det er veldig vanskelig! Får ta meg en tur til byen til uka og titte litt :)

Har en boblejakke til snuppa som hun bruker når det er kjølig, i tillegg til strømpebukse innenfor buksa, og sokker utenpå der igjen. En lettere jakke de dagene det ikke er fullt så kaldt. Har planer om å bestille stonz etterhvert, og få tak i en parkdress/regndress (har en reima vinterdress i str. 68 som er så stor at hun får brukt den i vinter [:D])

I dag tok vi også i bruk posen i vogna. Syns det er bedre at hun ligger litt lettere kledd i den, enn at jeg pakker på henne masse klær og legger henne under dyna. Posen er så varm, at noe annet enn genser og bukse utenpå body og strømpebukse trengs ikke.

Men det er vanskelig å gå fra sommerbekledning til høst/vinter. Lue holder jeg nesten alltid på å glemme, er så uvant [8D]

Her tar jeg på body, strømpebukse, genser og bukse også en vindtett jakke og lue da når hun sitter i vogna og reima vårdress når hun skal leke[:D] Oså ett ullpledd i vogna da[;)]

Vi bruker en strikket ull dress typ [:D]
Og lue selvfølgelig..
I dag gikk vi tur i skogen i 1,5 time og da trengte vi jaggu votter og..
Hun blei litt kald gitt..

her er det ikke så kaldt ennå,,,jeg har på han fleecedress og sko...hviss det blåser har ahn på seg ei sommerlue[:)] men det er ikke så lett å vite di dagene det ikke er sol og det blåser ute...

Back
Topp