de små og klær

Ida82

Forumet er livet
Fikk høre i barnehagen at av de som går i barnehagen så er det Isabella og en annen gutt som er de som er veldig opptatt av klærne. Jeg elsker å stæsje opp Isabella (noen dager ikke fullt så gira på det området, men da får jeg høre av Isabella[:D]). Og ho styreren i barnehagen pleier å si hver dag til barna at de er fine, eventuelt på hår eller en viss klesplagg etc.. Så en dag hadde Isabella kommet og sagt til henne at ho var jo "såååååååååå fin du er xxxx"[:D]

Han synes det er veldig stas når vi sier til han at han er fin eller tøff, da blir han skikkelig stolt [:D] Ellers så her han veldig opptatt av å bestemme hva han skal ha på seg selv og gå i skapet for å hente klærne sine[:)]

Ehm.. Hvis Kristoffer får høre at vi skal pynte oss for å gå i selskap eller noe, så kommer han plutselig ned fra loftet i... kjole....[:o] Han synes det er veldig stas hvis noen sier han er prinsesse[&:] 
Men han liker å være tøff også, så jeg prøver å fokusere litt på det for tida [8D]

ORIGINAL: lissom

Ehm.. Hvis Kristoffer får høre at vi skal pynte oss for å gå i selskap eller noe, så kommer han plutselig ned fra loftet i... kjole....[:o] Han synes det er veldig stas hvis noen sier han er prinsesse[&:] 
Men han liker å være tøff også, så jeg prøver å fokusere litt på det for tida [8D]

*fniiiis*[:D] Så morsomt[:D]
Jeg strikket en kjole til ei tantejente for ikke lenge siden, og da spure småen min om det var hans kjole? Så sa jeg neei det er til ***** for hun er jente. Da ville han og ha kjole gitt![:D]

Embrik tykkjer det er stor stas å ta på skjorte, bunad eller andre finkler. Spesielt viss det er kler som lignar på pappa elleer storebrødrene sine.
Sånn til dagleg bryr han seg ikkje om kva eg tek på han.

ORIGINAL: lissom

[:D][:D][:D]
Hahaha, sånn er det vel når man vokser opp med to storesøstre[:D] For en herlig tøffing[:D]

Her har jeg to gutter som overhode ikke bryr seg om hva som blir tredd på de. MEN LOTTA DERIMOT - vet veldig godt hva hun vil ha på seg eller ikke. Har stadig kamper.

Leon er veldig opptatt av hva han har på seg, og har vært det siden han var bitte liten. De i barnehagen har vært nødt til å ha mindre fokus på det, fordi det ble slitsomt i lengden. Han skulle vise fram alt han hadde på seg fra jakka og inn til trusa hver dag[8|] Jeg er veldig opptatt av klær og derfor har han stadig nye klær og da blir han kjempe stolt!

Back
Topp