De siste dagene har jeg hatt den samme drømmen

Miss Honey

Betatt av forumet
At jeg får ei jente men jeg syns hun ser så rar ut. Liker ikke utseendet på henne og sliter med å få følelser.. glemmer henne på sykehuset for jeg har det så travelt og så løper jeg tilbake etter et par dager ogs dårlig samvittighet og fordi jeg har jo ikke ammet henne i løpet av disse dagene. Frustrerende drøm, føler jo jeg ikke er glad i babyen. Har den følelsen i drømmen også "skal jeg bli glad i henne snart? Det må jo komme" tenker i drømmen jeg syns det er rart jeg ikke syns hun er fin. Er jeg redd for fødselsdeoresjon eller?:p vanlig med sånne drømmer?

Helt vanlig ! Hatt det sånn hver eneste gang. Enten at babyen ikke er fin og jeg ikke klarer se på den eller at jeg gir den bort. Heldigvis ikke noe slikt som skjer når de kommer [emoji173]

Drømmer er en måte man bearbeider ting på, så sånt er helt vanlig å drømme. Altså at noe man virkelig frykter går galt.

Blir litt som når jeg drømte at bekkenet mitt løsna og datt av, som på ei ødelagt barbiedukke.
Det betyr jo ikke noe mer enn at jeg har bekymra meg over at ting er i ferd med å gå galt med kroppen etterhvert.
Men det betyr jo ikke at jeg blir å dette fra hverandre som ei dukke [emoji6]

Helt vanlig [emoji173]️
Jeg drømmer stadig om jordas undergang, zombier, postapokalyptiske scenarioer som Hunger Games og what not [emoji23] Rent sliten når jeg våkner, streva fælt hele natta.

Jeg hadde nesten samme drømmen for en mnd sia ellerno. Lot baby være igjen på sykehuset ett døgn helt sært hahha

Hehe okei godt å høre;) har så mye dårøig samvittighet i drømmen og det henger igjen når jeg våkner:p skulle ønske keg kunne h en god opplevelse med barnet i drømmene heller:)

Hehe okei godt å høre;) har så mye dårøig samvittighet i drømmen og det henger igjen når jeg våkner:p skulle ønske keg kunne h en god opplevelse med barnet i drømmene heller:)

De kommer irl, godt det holder seg i fantasien :) vi er fulle av tanker og forventninger så hodet vårt jobber ekstra mye nå, om vi vil eller ei :)

Jeg har det slik nesten hver eneste natt, er pyton, og bruker lang tid til jeg sovner igjen.. Blir jo helt stresset! ;)

Back
Topp