De signaturene dere har

Molsy

Forumet er livet
Ikke for å være frekk asså - men "Junibaby" skrives i ett ord - ikke "Juni baby" - bare så dere vet det [;)]

da må jeg ta på meg all skylda,
det er jeg som har laget dem..alle sammen!

men det ble ikke noe fint å ha det i samme ord, ble tett og utydelig!!

Beklage om det irriterte deg

Kathrine

Ja det har nok irritert meg en del - litt ekstra hissig pga hormonene kanskje [8D]

Men for all del, hvis det ser finere ut sånn så. [:)]

Ja hormoner kan ta på vei innimellom [;)]
men det er så domt at man henger seg opp i ting her inne som egentlig bare er ment som gøy, positivt eller litt anderledes!!!

ikke vet jeg, men syns det er litt domt at det blir sånn!

Vi i Juniklubben syns jo de var så søte, og spesielle...
å vi startet jo en helt ny trend her inne [8D]

Kathrine

Joda - fint dere har noe som gjør at dere hører sammen [:)] De er da søte nok de. Var ikke noe med det - ville bare si ifra om stavefeilen.

Noen ganger kan det faktisk bli for mye av det gode [;)] Snakker ikke om de du lagde - men den "trenden" du snakker om har gitt flere enn meg her inne hodepine, med blinkende flashy greier.

ja det er jo trist at det blir "hodepine" av det... [8D]

skjønner poenget ditt!!!

Kathrine

fælt så gretne a gitt, håper jeg ikke ender opp sånn, selv med alle hormonene[:D] synes de var kjempesøte jeg da...

ORIGINAL: squat

fælt så gretne a gitt, håper jeg ikke ender opp sånn, selv med alle hormonene[:D] synes de var kjempesøte jeg da...

Helt enig med du!!

Takk Anita20, Flori, katrine35+ og squat!!!

Begynte NESTEN å føle meg litt dom her [8D] Men det er bra at vi syns de er fine [;)]

Kathrine

det har vel ikke noe å si åssen det er skrevet,fine er dem å budskapet er viktigst:BABYEN KOMMER I JUNI[:D][;)]

jeg og syns de var fine Kathrine[;)] Hyggelige ,ikke noe å henge seg oppi skulle en tro [:)]

hun skulle jo bare si ifra[:D]

syns de er ekstremt nice[;)]

Jeg synes de er super fine jeg[:D]Fortsett å vær kreativ Kathrine[;)]

takk igjen jenter [:)][:D][;)][8D]

Back
Topp