Det blir vel ikke MER vann..? Det går vel bare.. fortere opp og ned igjen, på en måte.. eller? Åh, nå kommer jeg til å tenke meg ihjel på dette! 
Nei, det blir ikke mere vann, vann som er i andre former, som is i poler og fuktighet i jorda fordamper opp på grunn av global oppvarming og forandrer dermed form til flytende vann.
Dette merker man da etter mange år på at havet går høyere...
(jeg håper faan ikke jeg bommer heeeeelt nå)
Aaah.. jojo, for sant, er det ikke sånn hvis du har en bøtte med is eller snø og tar det inn og det smelter, blir det mindre vann enn snø?
Nei, det blir ikke mindre,men når vann fryser til is, så utvider partiklene seg, så da ser det ut som det er mere....
Hvis du har snø er det i tilegg luft mellom de fryste vannpartiklene...
Så egentlig så er det samme mengden, det ser bare mere ut :)
Så mengden er stadig den samme, men når det går over i en annen form, tar det mer/mindre plass, og dermed kan det faktisk hende at vi liksom drukner litt fordi nordpolen smelter og sånn? 
Altså, det er jo det som ER global oppvarming....
Vi kommer ikke til å drukne, vi er mobile :P
Nederland er jo en av de landa som først kommer til å ligge under vann, men det tar jo noen tusen år før det skjer...
Så vil økningen av mengden vann i havet føre til at golfstrømmen flytter seg, og golfstrømmen er jo den som gjør at det er mulig å leve her, den som gir oss varme...
Når golfstrømmen flytter seg, vil vannet fryse, og det vil stige mer og dekke landene...
Dette vil skje gradevis og en stor isbre vil tilslutt dekke hele planeten...
Dermed er vi inne i en ny istid....
Jeg har også lest ett sted(ikke i dag), at det eneste stedet det vil være mulig og leve på jorda om en del tusen år er rundt ekvator, det er det eneste stedet det er varmt nok til ikke å fryse i hjel...Men at klimaet vil være så hardt at det vil ikke være store muligheter for menneset og overleve...
Dette er bare en av teoriene...
innimellom her, før vi faktisk er helt dekket av is, vil jo atomkraftverk sprenge av div årsaker, industribygninger som står igjen vil gi fra seg uendelig med farlige gasser, det vil lekke syre ut i havet fra div ting osv osv osv...
Dommedagsteorien er egentlig milelang og meget komplisert...