De sier at en dråpe er nok, men....

Rosa på ball

Glad i forumet
.. Noen som har erfaringer i forhold til dette? Jeg mener, noen som har blitt gravid uten at mannen har fått skikkelig utløsning? Det kommer jo som kjent noe før selve greia

Hos oss er det nemlig slik at samboeren min kan holde på i en evighet før det går for han.. Det ender ofte med at vi avslutter før han kommer, fordi vi er så slitne og lei...

Noen gode råd og erfaringer? Blir det noen bebisser av dette da?

Var en som var innom her.. typen hennes var veldig sikker på at det var trygt å "hoppe av i svingen" men hun fikk bevis på det du spør om [;)] Hun ble gravid, altså, selv om han gav seg før det spruta.

Jippi.... Jeg lever i håpet:-) Det beste er selvfølgelig å ikke stresse med det, men lettere sagt enn gjort det der - det vet vi vel alle[:)] Jeg har mest lyst til å kakke han i hue med noe hardt noe, sånn at han ikke tenker så mye på dette[:D]

Det som kommer ut før tror jeg er en slags "smørning" ...Men sikkert forskjellig fra mann til mann.. Skjønner at må være litt frustrert.. Lønner seg kanskje for han at han har vorspiel først.. eller bruke andre hjelpemiddler kanskje.

Takk for svar:-) Vi får ta i bruk litt annet snacks :-) Og, ikke tenke såååå mye.. Hvilket vi jenter er mestere i[:D]

Ja..kjempe lett å bare koble ut..EH... Tatt EL test hver gang jeg.. men sist mnd kuttet jeg den ut... Og hadde derfor overhode ikke oversikt (da jeg er et svimehue) Tok test i går for moroskyld..Ingen mistanke.. Men fikk rimelig sjokk ja..

Det vil jeg tro ja:-) Gratulerer så mye:-)

Jeg er så utålmodig som person jeg at jeg bare er nødt til å roe ned noen hakk:-)

Hørtes kjent ut... Har prøvd på dette siden Juni, og nå på slutten så trodde jeg at jeg kom til å klikke.. Fikk rett og slett dilla.. Ønsket ble så utrolig stort..

Ta forresten en titt på kondomeriet.no... Masse hjelpemiddler til oss jenter som tenner de fleste menn veldig[:D] (ifølge min samboer iallefall)
Ikke farlig å bestille via nettet, pakken var helt anonym.

Sambo foreslo en aldri så liten film han, så nå er jeg spent:-) Ellers er kondomeriet absolutt et bra sted[:)]

Tror en dråpe er nok....Har ei veninne som ble gravid etter å" hoppe av i svingen"
Hehe:)

Back
Topp