De ringte fra skolen i går

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Men, det var såklart fra den skolen jeg måtte takke nei til.
Fordi den var langt utpå landet, for å komme meg dit måtte jeg ta hele 3 eller 4 busser.
Og det passet så alldeles ikke med henting og levering i barnehage.

Hun dama som ringte sa:

Hei, nå har vi ropt deg opp i 2 dager. Men du er aldri der, så vi var redde for at det hadde skjedd noe vi[&:]
Jeg: Eh, den plassen takket jeg nei til for 2 måneder siden[8D]

Haha kontroll!
Og det er vel egentlig sånn at møter du ikke på skolen første dag så mister du plassen automatisk, så de skal vel ikke rope deg opp i to dager for så å ringe deg heller? :P

ORIGINAL: lnie

Haha kontroll!
Og det er vel egentlig sånn at møter du ikke på skolen første dag så mister du plassen automatisk, så de skal vel ikke rope deg opp i to dager for så å ringe deg heller? :P

Jo, trodde jeg også. Og jeg takket nei på nettet.
Men de ville være snille år inge rundt sa hun. Noen kunne jo være syke heller noe sån[8D][8D] Så søt da!

Jeg synes det var kjempefint at skolen ringte deg, jeg [:)] Noen som bryr seg og ikke bare ser på noen navn på noen lister men bryr seg om personene bak navnet.

At de ikke hadde fått beskjed om at du takket nei er en annen sak, der er det noe teknisk svikt.

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Jeg synes det var kjempefint at skolen ringte deg, jeg [:)] Noen som bryr seg og ikke bare ser på noen navn på noen lister men bryr seg om personene bak navnet.

At de ikke hadde fått beskjed om at du takket nei er en annen sak, der er det noe teknisk svikt.

Ja, hun var så søt. Så for meg ei litt gammel dame i andre enden av telefonen. Som ville forsikre seg om at alt var bra. Dette er en liten skole, den jeg håper å komme inn på er kjempe stor. Så der er det ikke sikkert jeg får telefon fra i det heletatt![8D]

Kjekt å høyra folk bryr seg da, sjølv om du ikkje kjenner dei! :) Det var jo berre i beste meining! :)

ORIGINAL: Petra09

Kjekt å høyra folk bryr seg da, sjølv om du ikkje kjenner dei! :) Det var jo berre i beste meining! :)

Ja, som sagt synes det var koselig jeg[:)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Men kunne du ikke bare ta imot den plassen da og be de vennligst flytte skolebygget litt nærmere Bratsberg? [:D]

Kanskje de kunne benytte kirkestua?

Back
Topp