De prøveglassene...

Bakevimsa

Glad i forumet
... når man skal på kontroll så skal man ha med urinprøve, men hvordan tar dere de med?
Ingen planer om å sitte på venteværelse med et glass liksom. Samme med den posen fra apoteket. Men så blir det dumt å ha med veske til legen..

Hadde håpet jeg kunne ta de prøvene på lab der slik jeg har pleid andre ganger jeg har måtte ta, men fikk beskjed sist om å ta med.. Blæ...

Termin 1.februar 2014

Jeg går bare rett i skranken og leverer den og så setter jeg meg og venter! :-)

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Jeg går bare rett i skranken og leverer den og så setter jeg meg og venter! :-)

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Signerer denne :) da har jo legen svaret til eg skal inn til han også :)

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Hmm.. Jeg må inn på lab selv etterpå for å veie og slikt..
Kanskje ringe i morgen å høre med de, om man kan levere der først. Men jeg har første timen hos legen da..

Termin 1.februar 2014

Jeg er også på lab etter legebesøket. Har prøveglasset i en zip-lock pose i vesken til da :)

Er livredd for at et av de glassene skal velte i vesken i løpet av dagen :-p

Men leverer det fra meg så fort jeg kommer inn på legekontoret, da er også resultatet klart til jeg kommer inn til legen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har den nedi veska og leverer den i skranken. Har jo alltid med mobil og lommebok og bilnøkler så greit å ha med veske.

Får bruke veske jeg også da. Zip-pose var smart, det må jeg huske å kjøpe

Termin 1.februar 2014

Jeg bruker de småposene man får på apoteket eller andre butikker når du bare kjøper småting, de er perfekte til urinprøveglass :)

Legger glasset i en frysepose som jeg knyter godt igjen, legger det hele i veska - enkelt og greit :) bruker glass fra apoteket vell og merke :)

Glass frå apoteket og zip-lock pose fungerer utmerket for meg:-)

Hmm.. Jeg må inn på lab selv etterpå for å veie og slikt..
Kanskje ringe i morgen å høre med de, om man kan levere der først. Men jeg har første timen hos legen da..

Termin 1.februar 2014
Jeg gjør alt sånn før jeg kommer inn til legen

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp