De nye forumsreglene..

Thejohan

Glad i forumet
Siden to av trådene har blitt stengt, så spør jeg her.

I reglene så står dette:

Eksempelvis er det ikke tillatt å gjengi et dikt i sin helhet uten forfatterens samtykke. Du kan imidlertid sitere korte utdrag, men du må da ha en tydelig referanse til hvor verket har vært publisert og forfatter/poet/artist/komponist.

Hvordan kan man få samtykke fra en som er død, og når diktet allerede er publisert på nettet, hva har man da gjort galt?!

Tror ikke du skal regne med å få noe svar av Moderator 2 altså. Hun er opptatt med å låse tråder.

Nå kommer snart modde og refererer til reglene og stenger tråden uten noe videre forklaring..

Og liiike over det avsnittet står det noe om SPAMMING. Hva med disse ørtenogførti trådene som er skrevet VIA google translate som SPAM for en nettside som selger billig CRAP fra china??

[8D]

ORIGINAL: [Malin]

Og liiike over det avsnittet står det noe om SPAMMING. Hva med disse ørtenogførti trådene som er skrevet VIA google translate som SPAM for en nettside som selger billig CRAP fra china??

[8D]

Jada, nei de er jo ikke så lett å få øye på da[X(]

Jeg velger å låse denne tråden også. Men alt som har skjedd her i kveld blir mailet om til Prikken, så får hun ta den øverste avgjørelsen.
Prøver bare å gjøre så godt jeg kan [;)] Spamtråder blir forøvrlig også slettet av meg. Flott at dere rapporterer de inn via tickets, da er det letere for oss å få med oss alle.

Back
Topp