De nye bleiene fra rema

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
og til dere som har prøvd de! Er dere fornøyd?

Jeg kjøpte en pakke til 2åringen i går. Byttet på han i dag tidlig, og kun en time etterpå var han gjennomvåt. Mye mulig han bare hadde mye på lager i dag tidlig, men opplever ikke det så ofte med libero.

Følger med her. Er spent på de bleiene selv.

Hørt mye skryt av de. 7 mnd, testet en pakke - har i bilen. Første bleien han bæsja gjennom på 6 mnd- så de blir ikke brukt her nei.
Har du prøvde de noe libero sine? De er myke som silke.

Vi har ikke forsøkt de nye, men har som oftest brukt Rema sine tidligere og vært veldig fornøyde. Er det nye produsenter nå, ikke de samme bleiene i ny forpakning?

Jeg har ikke bleiebarn lenger og foreløpig, men har sett at mange klager på de inne på remas facebookside. Da min var liten sverget vi til remableiene. Men nå er de visst endret på en eller annen måte, virker det som. Jeg vet ikke personlig, bare utifra rema1000 siden ;)

Hørt mye skryt av de. 7 mnd, testet en pakke - har i bilen. Første bleien han bæsja gjennom på 6 mnd- så de blir ikke brukt her nei.
Har du prøvde de noe libero sine? De er myke som silke.

Fikk en prøvepakke på kiwi, og ja, de er fantastiske :) Men dyre da. 60 kr pakken eller noe?

Jeg har ikke bleiebarn lenger og foreløpig, men har sett at mange klager på de inne på remas facebookside. Da min var liten sverget vi til remableiene. Men nå er de visst endret på en eller annen måte, virker det som. Jeg vet ikke personlig, bare utifra rema1000 siden ;)

Da tror jeg vi må prøve en pakke og se om vi merker noen forskjell :-)

Fikk en prøvepakke på kiwi, og ja, de er fantastiske :) Men dyre da. 60 kr pakken eller noe?
Det som er så dumt, fordi du får 4 pk til 99 av comfort. Jeg kjøper de også, så har jeg de gode dyre til natten. Da har han de på lengre.

Merker ikke noen forskjell på de gamle og de nye. Han er litt over 12 kg nå og begynte å tisse gjennom om natten med 4-bleiene, det løste seg ved å bruke 5-bleier om natten. Synes rema inne bleier er veldig bra jeg.

Jeg er veldig fornøyd med rema bleiene, eneste som holder gutten min tørr nå når han er 6 mnd :-)
Likte godt remableiene tidligere også, på jobb i barnehagen :-)

Er veldig godt fornøyd med de. Bruker nr 4. Bleiebuksene ble litt store, selv om de er innenfor kg. Men tror de blir bra når passformen sitter. :)

Vi bruker nr3 fra rema :)
Bruker libero sine i tillegg på natta :) mest fordi de er supermyke og for at gubben er blitt avhengig av å kunne se den der streken :p

Har ikke prøvd de, men anbefaler first price sine:) billigere og funker kjempebra hos oss:)

Har ikke bleiebarn lenger (er noen år siden det, gitt ;) ), men har sett via FB at flere har klaget på de nye Remableiene. Rema selv påstår at det ikke er noen endring på bleiene, mens flere har klaget på at bleien lekker og at passformen er endret. Ikke godt å si hva som har skjedd.

Ikke merket noen forskjell her:)

Back
Topp