De mye omtalte kiloene...

ceria

Betatt av forumet
Jeg lurer på når man begynner å legge på seg? Om det er normalt å legge på seg på slutten eller om det kommer jevnt hele tiden. Jeg er mellom uke 19 og 20 og ligger en halvkilo på minus siden. Er storfornøyd med det men jeg ser for meg et lite sjokk når kiloene plutselig kommer i pose og sekk, hvis de gjør det:p

Veldig individuellt. Jeg gikk opp ca 5kg de første ukene og har stått stille etter det. Noen går ned i vekt og merker ikke de ekstra kiloene :)

jeg gikk et et par kino i starten, men de har nå kommet tilbake pluss et par 100 gram kanskje. Kjenner nå at jeg begynner å få litt panikk for kiloene som kommer, men kan nok ikke stoppe dem :p

Ja, jeg begynner å få litt panikk jeg også siden det ikke har kommet no ekstra enda så kommer de vel som et skudd en dag, og jeg går i sjokktilstand eller noe i den duren.. Huff!!

Jeg er fortsatt litt under startvekten :)
Sist var jeg det enda lengre, men endte opp 10 kg over startvekt tilslutt. De forsvant ganske fort. Og kom på igjen i løpet av det første året etter fødsel. Satser på å trene LITT mer denne gangen :P

Sist gikk jeg opp 8 kg de tre første mnd, denne gangen bare 1 kg.

Nå har jeg kommet opp i tre kg, og er fornøyd med det... vil ikke opp så veldig mye mere enn det, men men, vi får nå se :P

Jeg har gått opp tre kg, mens man i uke 20 i gjennomsnitt skal ha lagt på seg 6,2. Jeg tror mye også kan avhenge av startvekt noen ganger. Jeg var noen kilo overvektig. La oss si at om jeg går ned de 8 kiloene jeg hadde for mye, men legger på meg de 14 anbefalte, har jeg bare gått opp seks kg :)

Postet dette i en annen tråd om vekt:

Gjennomsnittlig vektoppgang fra uke 10:
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg