Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
De røyter noe jæævlig.[8D]
Ellers, så kommer det an på linjer og oppdragelse hvor barnevennlig en hund er. Golden Retrievere er på toppen av bitestatistikken, men det er nok fordi det er en av de mest populære rasene, ikke fordi de biter mer enn andre hunder. Jeg har selv bare møtt kjempefine Golden Retrievere som er snille som dagen er lang. [:)] Barna bør også være hundevennlige og bør lære tidlig at hunden også har grenser og ikke er et leketøy.
ORIGINAL: fairy
ORIGINAL: Sicily
De røyter noe jæævlig.[8D]
Ellers, så kommer det an på linjer og oppdragelse hvor barnevennlig en hund er. Golden Retrievere er på toppen av bitestatistikken, men det er nok fordi det er en av de mest populære rasene, ikke fordi de biter mer enn andre hunder. Jeg har selv bare møtt kjempefine Golden Retrievere som er snille som dagen er lang. [:)] Barna bør også være hundevennlige og bør lære tidlig at hunden også har grenser og ikke er et leketøy.
[/quote
Det her har jeg også hørt. Men når man regner ut noe sånt burde man jo ta med i beregningen hvor mange hunder som finnes av hver rase? Hvis ikke bli jo resultatet totalt misvisende?
Og neste del av setningen var: "men det er nok fordi det er en av de mest populære rasene, ikke fordi de biter mer enn andre hunder." [8D] Pusset brillene i dag, Fairy? [;)]
ORIGINAL: EricaJenta
Har hørt at Cavalier king charles spaniell er ganske barnevennlige[:)]
Vi har vurdert å få en sånn en gang i fremtiden[:)]
ORIGINAL: Hønni Bønni
[:D]New Foundlender! Det hetes at har du en nuffe,så trenger du aldri å passe på barna dine mer. Den jobben tar bikkja.(Ville vel ikke ha stolt blindt på det altså[:D]) Men,det finnes så mange raser,så mye forskjellig å velge blandt.Store,mellom og små hunder..Mye pels,lite pels - eller uten pels[8D].
Det meste kommer faktisk ann på eieren,og kunskapen man har om hunderasen-og hunder generelt. Vi har en blanding av Chow Chow,New Foundlender - med en dash Border Collie. Fantastisk snill og barnevennelig fyr. Men har hatt Shaefer,Strihåret Vhorster, buhund ,bordermix,Wippet,Yorkie og en blanding av Australsk terrier og mellompuddel... Ja,og så har engelsksetterene til brodern bodd her i lengre perioder.. Alle har vært barnevennelige ,men ikke mot alle barn. Kom ann på om ungen tilhørte flokken eller ikke, og om ungen var hundevennelig.
Lykke til med valgets kvaler.
Har du forresten sett på Eurasieren? Det ønsker jeg meg[;)]