De "menslignende" krampene

Marianne1

Glad i forumet
har avtatt...Hvorfor det? Har ikke kjøpt flere tester eller ringt sykehuset enda.. Er så redd for at dette ikke stemmer. Vi har "feiret" med god mat i kveld, men klarer ikke å glede meg over det enda. Egget var jo ikke bra. Det hadde jo ikke delt seg riktig når de satt det inn, så hvordan kan jeg være gravid??? Uff.. Dette skal jo liksom være en fin tid, men bekymrer meg bare..

Jeg har det ikke hele tiden, så du trenger ikke bekymre deg[:)]
Tok 4 tester forresten, + blodprøven før jeg turde tro på det[:)]

ORIGINAL: Vugge

Du går kanskje og kjenner etter det hele tiden,nå som du gjerne vil kjenne stikningene hele tiden..? Det er ikke noen grunn til at du ikke skal være gravid, når testen sier det, og du ikke blør.. Men, kjenner meg utrolig godt igjen. Jeg var utrolig nervøs den gangen den satt. Tok tester på tester, blodprøver og ul, og i ettertid fikk jeg beskjed om at jeg var NØDT til å ta det litt med ro og ikke stresse så rundt det.. Så, prøv å slapp av. Kos deg med tanken om å bli mamma! Evt kan du jo ta blodprøver og få bekreftet at det stiger =)
At det ikke hadde delt seg riktig kan jeg ikke skjønne at de kan ha sagt, for da hadde de vel ikke satt det inn.. Hvis du mener delt i 5 eller 7 eller noe i den duren, så har det ingenting å si. Det som er viktig er at det fortsetter å dele seg, og det har det tydeligvis gjort siden det har festet seg! =)
Du er jo gravid, så kos deg med det [;)] 

Det delte seg i tre, men hadde fire kjerner. Ikke en kkjerne i hver, som er normalt. Vanligvis setter de sånne egg IKKE inn nei, derfor jeg er så nervøs. De hadde ikke gjort det før på Ullevål, så de ringte rundt til ulike sykehus i Norge for å forhøre seg. De fikk forskjellige svar, så til syvende og sist ble det opp til oss. Om vi ville bruke opp en forsøk eller ikke. De sliter med å stimulere meg, og det har vært mye kluss. Derfor de gjorde et unntak med meg!

ORIGINAL: ElinR

håper du får tatt en blodprøve i morra [:D]

Tror jeg venter til mandag. Har ikke ringt sykehuset heller.. [:)]

Hvordan står det til med deg i dag da? Tipper at det var gullegget for deg jeg, så bra at de valgte å sette det inn alikevel da.

Mens smerterne kom og gikk til uke 14 for meg.Det er normalt at du ikke skal ha de hele tiden[;)]

ORIGINAL: twinanne

Hvordan står det til med deg i dag da? Tipper at det var gullegget for deg jeg, så bra at de valgte å sette det inn alikevel da.

Hei du! Idag er det ikke så store endringene.. Litt vondt av og til. Ikke tatt noe ny test. Er utrolig redd... [:(] I dag har det kommet endel utflod. Hvit, men relativt tykk (jaja.. jeg vet jeg er ekkel...). Uff.. Burde vært glad (??), men er bare deppa..

ORIGINAL: Marianne1

Hei du! Idag er det ikke så store endringene.. Litt vondt av og til. Ikke tatt noe ny test. Er utrolig redd... [:(] I dag har det kommet endel utflod. Hvit, men relativt tykk (jaja.. jeg vet jeg er ekkel...). Uff.. Burde vært glad (??), men er bare deppa..

He he....bare slapp av du, det er vanlig med el lignendes sekret når man er gravid, fikk det selv jeg når jeg var gravid med spirene mine, og så må du tenke på at crinone kommer ut fortsatt også. Foresten hvordan er det når vi har tatt den dosen av progrestronen vi har fått beskjed om skal vi fortsette med mer av dette griseriet noen uker til når man får positiv test?
Du spotter jo ikke så da er det bare å slappe av, dersom du spotter brunt så er det heller ikke noe problem sålenge det ikke kommer ferskt blod.

Du er baare så gravid Marianne.

ORIGINAL: Marianne1

He he....bare slapp av du, det er vanlig med el lignendes sekret når man er gravid, fikk det selv jeg når jeg var gravid med spirene mine, og så må du tenke på at crinone kommer ut fortsatt også. Foresten hvordan er det når vi har tatt den dosen av progrestronen vi har fått beskjed om skal vi fortsette med mer av dette griseriet noen uker til når man får positiv test?
Du spotter jo ikke så da er det bare å slappe av, dersom du spotter brunt så er det heller ikke noe problem sålenge det ikke kommer ferskt blod.

Du er baare så gravid Marianne.

Setter pris på du oppmuntrer meg. Trenger det! Ringte sykehuset i forrige uke (før jeg testet positivt), og da sa de at jeg bare kunne slutte med Crione..

Back
Topp